اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

مردم از روند طولانی شدن نفلین‌سینیت عاصی شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب با بیان اینکه مردم از روند طولانی شدن نفلین‌سینیت عاصی شده‌اند، گفت: مردم زمین بزرگی را در حد رایگان در اختیار دولت قرار داده‌اند که فرزندانشان مشغول کار شوند و همه چشم انتظار هستند.

مردم از روند طولانی شدن نفلین‌سینیت عاصی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراب با تبریک عید مبعث، عید بزرگ مسلمانان و بشریت به آقا امام زمان(عج الله) و مقام معظم رهبری و جمع اعضای شورای اداری شهرستان سراب اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید، ای رسول خدا، زمین و املاک را به عشق تو آفریدم، برای هدایت بشر و نجات بشر از آتش جهنم.

وی افزود: پیغمبر خدا(ص) می‌فرماید من مبعوث شده‌ام تا اخلاق بشر را بهبود بخشم، اخلاق سیاسی، اخلاق اجتماعی، نحوه برخورد با همنوعان و اگر ما از مکتب پیامبر همین اخلاق را، همین خوش‌خلق بودن و بهتر برخورد کردن با مردم در ادارات را یاد بگیریم، پیام بعثت را درک کرده‌ایم.

اکرمی افزود: شخصی خدمت پیامبر خدا رسید و گفت، کاروان برای حج راه افتاده است و من جا مانده‌ام، می‌خواهم کل دارایی‌ام را به‌دست مبارک شما در راه خدا صدقه دهم، آیا ثواب حج را می‌دهد که پیامبر اکرم(ص) فرمود، من عملی به تو یاد می‌دهم که ثواب آن از حج واجب مقبول بالاتر است و آن اینکه اگر گرهی از گره مشکلات مسلمین باز کنید ثواب آن از حج واجب بالاتر خواهد بود.

امام جمعه سراب در ادامه خطاب به مسئولان و مدیران تصریح کرد: فرصت به‌دست آمده خدمتگزاری را مغتنم بشمارید و این فرصت را به راحتی از دست ندهید.

اکرمی اظهار امیدواری کرد از بعثت پیامبر اکرم(ص) اخلاق اسلامی و رفع مشکلات مردم را یاد بگیریم و به آن عمل کنیم.

امام جمعه سراب، با قدردانی از زحمات فرماندار سابق سراب افزود: مهندس بیرامی انصافاً خوب خدمت کردند و با خوشنامی به بازنشستگی نائل آمدند، از طرف مردم و مسئولان از مهندس بیرامی و سرپرست فرمانداری مهندس اسدی تشکر می‌کنم. 

اکرمی، با آرزوی توفیق و موفقیت برای فرماندار جدید تاکید کرد: با تمام وجود از دکتر سعادتی فرماندار جدید حمایت خواهیم کرد، وحدت خواهیم داشت و کمک خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار تحقق یابد.

امام جمعه سراب تصریح کرد: طبق وظیفه شرعی و قانونی تمام ادارات باید در خدمت فرماندار محترم باشند.

اکرمی در ادامه به موضوع نفلین‌سینیت اشاره کرد و افزود: عید است و مردم از استاندار محترم انتظار عیدی دارند، توقع این است که استاندار محترم از طرف دولت به مردم قول دهند و همه باید تلاش کنیم که مشکل نفلین را حل کنیم.

امام جمعه سراب افزود: مردم از روند طولانی شدن نفلین‌سینیت عاصی شده‌اند، زمین به این بزرگی را در حد رایگان در اختیار دولت قرار داده‌اند که فرزندانشان مشغول کار شوند و همه چشم انتظار هستند.

اکرمی تاکید کرد: پروژه نفلین آبرویی برای شهرستان و استان است.

امام جمعه سراب، از استاندار به‌عنوان نماینده عالی دولت خواست تا مشکل "سراب‌بافت" را حل کنند.

اکرمی با اشاره به اینکه بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی شهرستان سراب مصلای نماز ندارد، از استاندار خواست از اعتبارات ملی و استانی اعتباراتی به این امر در شهرستان سراب اختصاص دهد.

انتهای پیام/‌ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول