اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دست‌بردار پروژه نفلین سینیت نیستیم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص سرنوشت پروژه نفلین سینیت سراب گفت: در جلسه نهایی مربوط به پروژه‌های مهر ماندگار اعلام شد امکان جذب بودجه ندارد، ولی ما دست‌بردار نیستیم.

دست‌بردار پروژه نفلین سینیت نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراب در تالار علامه امینی فرمانداری این شهرستان با اشاره به بازنشستگی فرماندار سراب و معرفی فرماندار جدید این شهرستان،‌ گفت:‌ پروژه مسکن مهر شهر جدید سهند با 35 هزار واحد و ظرفیت اسکان 120 تا 130 هزار نفر، محصول تلاش و تفکر فرماندار سابق سراب است.

وی محصول تلاش فرماندار سابق سراب را ایجاد فضای آرام، صمیمیت و همدلی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: اعتقاد داریم مسئولان باید همواره در دسترس مردم باشند، با مردم زندگی کنند و در غم و شادی مردم شریک باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، محور اساسی و استراتژیک در شهرستان سراب را محور کشاورزی عنوان کرد و افزود: کشاورزی محور و قطب توسعه شهرستان سراب و بسیار مورد توجه دولت است.

مرکزیت بخش کشاورزی از تهران برداشته شده است

بیگی افزود: تمرکز و مرکزیت بخش کشاورزی از تهران برداشته شده و اختیارات ریاست‌جمهوری، تمام وزرا و دستگاه‌ها در حوزه کشاورزی به استانداران در استان و در شهرستان‌ها به فرمانداران تفویض شده است.

وی با اشاره به اینکه از 60 پروژه مهر ماندگار دولت نهم و دهم در آذربایجان‌شرقی، پروژه‌های بیمارستان 160 تختخوابی و بزرگراه سراب – بستان‌آباد در سراب اجرا می‌شود، تصریح کرد: دولت‌های نهم و دهم در جریان سفرهای استانی به استان آذربایجان‌شرقی، مصوبات خوبی در شهرستان سراب داشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص سرنوشت نفلین سینیت سراب نیز افزود: در جلسه نهایی مربوط به پروژه‌های مهر ماندگار که با حضور مهندس محرابیان، مشاور ویژه رئیس‌جمهور و با حضور مدیران دستگاه‌های استان برگزار شد، مهندس محرابیان استدلاشان این بود که پروژه نفلین سینیت سراب با توجه به تحریم‌ها و همچنین ارزبری بالا، امکان جذب بودجه ندارد ولی ما دست‌بردار نیستیم و همه ما باید تلاش کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها این کار را به سامان و سرمنزل مقصود برسانیم.

بیگی تاکید کرد: با توجه به اینکه طرح نفلین سینیت یک موضوع جدید است، بخش خصوصی کمتر رغبت به سرمایه‌گذاری در آن نشان می‌دهد و اگر این پروژه توجیه اقتصادی هم نداشته باشد پروژه ناتمام می‌ماند.

در این جلسه مسعود سعادتی به‌عنوان فرماندار جدید سراب معرفی و از زحمات و خدمات محمدرضا بیرامی فرماندار سابق شهرستان سراب تجلیل به‌عمل آمد.

در این جلسه همچنین از زحمات محمدباقر اسدی سرپرست فرمانداری در دوران تصدی سرپرست فرمانداری سراب تقدیر شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول