اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهربابک خبر داد

پرداخت تسهیلات به منظور مرمت باغ‌های شهربابک

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: وام مرمت و اصلاح باغ‌های شهربابک از اول مهر ماه سال جاری پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات به منظور مرمت باغ‌های شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، غلامرضا کافی پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: وام اصلاح و مرمت باغ‌های شهربابک از اول مهر ماه سال جاری پرداخت می‌شود.

کافی خاطرنشان کرد: پرداخت وام اصلاح باغات فقط در صورت نظارت مالی جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی به آن طرح صورت می‌گیرد.

وی افزود: پرونده‌های مشاغل خانگی 11 مورد بوده‌اند که پس از تشکیل پرونده و صدور گواهی مهارت به بانک معرفی شده، اما فعلا بانک تسهیلاتی به این افراد نداده است و در مورد کمک‌های فنی اعتباری 40 مورد به بانک معرفی شده‌اند که تنها به دو مورد از آنها تسهیلات پرداخت شده است.

احمدی سرپرست فرمانداری شهربابک نیز در این جلسه گفت: با وجود تشکیل جلسات و کارهایی که انجام می‌شود، اما بازتاب و نمود آن بسیار کم است و مسئولان باید اقدامات انجام شده در شهرستان را به استان منتقل کنند.

وی افزود: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر و با توجه به صنعتی شدن شهرستان، هنوز این ظرفیت در شهربابک وجود دارد که بتوانیم دوباره قطب دامی استان کرمان شویم.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر ‌بتوانیم مشکل آب دامداران را رفع کنیم، قطعا آنها دل‌گرم‌تر و به کار خود ادامه می‌دهند و این امر موجب بازگشت به جایگاه قبل خود می‌شود.

احمدی افزود: اگر اعتباری به شهرستان تعلق می‌گیرد، باید در شهرستان هزینه شود و ما می‌توانیم با سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات به مردم موجب این امر شویم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول