اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

احداث باغ‌راه در بلوار بهار و خیابان شبستان

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح احداث باغ‌راه در بلوار بهار و خیابان شبستان توسط شهردار قم مطرح شده و شهردار منطقه نیز پیگیر مسائل اجرایی این طرح است.

احداث باغ‌راه در بلوار بهار و خیابان شبستان

مسیح‌الله معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت باغ‌راه اظهار کرد: با احداث باغ‌راه، افراد پیاده  می‌توانند در یک مسیر تردد کرده و در عین حال از فضای سبز و خدماتی که در آن خیابان در نظر گرفته شده بهترین استفاده را ببرند.

وی خاطر نشان کرد: طرح احداث باغ‌راه در بلوار بهار و خیابان شبستان توسط شهردار مطرح شده و موافقت اولیه از سوی معاونت حمل و نقل و شهرسازی به عمل آمده و شهردار منطقه هفت نیز پیگیر مسائل اجرایی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه معاونت حمل و نقل به طور صرف در احداث باغ‌راه مسئول نیست گفت: علاوه بر معاونت حمل و نقل، معاونت شهرسازی و شهرداری منطقه نیز به طور مشترک کار مطالعاتی این پروژه را انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: طرح باغ‌راه از سوی معاونت شهرسازی و طرح ترافیکی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک تدوین شده و سپس برای اجرا به شهرداری منطقه هفت واگذار می‌شود.

معصومی عنوان داشت: پس از اجرای طرح باغ‌راه در خیابان‌های شبستان و بلوار بهار این محدوده به طور صرف به مسیر پیاده و انسان‌محور اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: مسیرها طوری طراحی می‌شود که در مواقع اورژانس مانند تردد ماشین‌های آتش‌نشانی و امدادی بتوانند از آن استفاده کنند یا عبور و مرور در زمان‌های خاص از مجموعه حذف شود.

معاون شهردار قم با بیان اینکه احداث باغ‌راه در بلوار بهار مزاحمتی در زمینه بار ترافیکی در شهر ندارد گفت: معاونت حمل و نقل طرح‌های مختلف را در زمینه تغییر یا مسدود شدن مسیر بررسی کرده و اگر مشکلی در زمینه مسائل ترافیکی نداشته باشند دستور اجرا را صادر می‌کند.

معصومی یادآور شد: خطوط اتوبوس خیابان بهار و شبستان در معاونت بررسی شده و تعدادی از این خطوط به صحن جواد‌الائمه و داخل بستر روخانه و تعدادی به خیابان دیگر منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول