اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوساری خبر داد

وقوع آتش‌سوزی مجدد در باغ‌های دوساری / کمبود امکانات آتش‌نشانی برای مهار آتش

خبرگزاری فارس: شهردار دوساری گفت: در پی آتش‌سوزی 30 تیر ماه که در باغ‌های نخیلات محدوده شهر دوساری صورت گرفت، مجددا آتش‌سوزی باغ‌ها در قسمتی دیگر از این باغ‌ها شب گذشته صورت گرفت.

وقوع آتش‌سوزی مجدد در باغ‌های دوساری / کمبود امکانات آتش‌نشانی برای مهار آتش

مهدی صباحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت:‌ در پی آتش‌سوزی 30 تیر ماه که در باغ‌های نخیلات محدوده شهر دوساری صورت گرفت، مجددا آتش‌سوزی باغ‌ها در قسمتی دیگر از این باغ‌ها شب گذشته صورت گرفته که به کشاورزان و مردم خسارت‌هایی وارد شده است.

صباحی افزود: خشکسالی‌های اخیر و حجم فراوان درختان موجب شده است که آتش‌سوزی در این باغ‌ها صورت گیرد. با توجه به کمبود امکانات در سطح شهر دوساری این شهرداری قادر به خاموش کردن اینگونه آتش‌سوزی‌ها نیست.

وی ابراز داشت: تاکنون نیز با کمک شهرداری‌های همجوار توانسته‌ایم، آتش را خاموش کنیم. با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ایستگاه آتش‌نشانی و ماشین‌آلات مربوطه مستقر شده است.

شهردار دوساری گفت: اگر ایستگاه آتش‌نشانی و تجهیزات مورد نیاز در منطقه مستقر شود، خدمات‌رسانی مطلوب‌تری صورت می‌گیرد.با انجام این امر در اسرع وقت می‌توان، نسبت به مهار آتش‌سوزی‌ها و سایر حوادث به وجود آمده، اقدام کرد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول