اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح نهضت جمع‌آوری اسناد پیشکسوتان دفاع مقدس اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح نهضت جمع‌آوری اسناد فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس اجرا می‌شود.

طرح نهضت جمع‌آوری اسناد پیشکسوتان دفاع مقدس اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، در راستای ترویج فرهنگ اهدای سند توسط اشخاص حقیقی و حقوقی (فرماندهان و پیشکسوتان) برنامه‌ریزی و اجرای طرح در راستای جمع‌آوری اسناد در دستور کار مدیریت تحقیق و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان است.

سید علی مساواتی اعلام کرد: این طرح با نام نهضت جمع‌آوری اسناد فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس کشور به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: اداره کل استان همدان در خصوص اجرایی کردن ابلاغیه در حال تهیه طرح و مفاد فراخوان، طرح است و همچنین تهیه و ارائه طرح و برنامه مراسم تجلیل برای هفته دفاع مقدس و یا هفته پژوهش در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

مدیر تحقیق و پژوهش اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اضافه کرد: اسنادی که در فراخوان مد نظر است شامل مکاتبات و اسناد دفاع مقدس، دست‌نوشته‌هایی که مربوط به افراد شاخص از جمله فرماندهان، نوارهای کاست و ویدیویی که مربوط به صحنه‌های رزمی و پشتیبانی خطوط مقدم جبهه، اعزام‌ها، کمک‌های مردمی، بمباران‌ها و آموزش طی سال‌های دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: همچنین مورد سوم فراخوان نیز شامل نقشه‌ها، کالک‌ها، اسلاید و عکس‌هایی که بیانگر نقش رزمی و پشتیبانی مردم و رزمندگان استان در جبهه‌ها و شهرها است که امیدواریم فرماندهان و پیشکسوتان ارجمند هم‌استانی در راستای انجام این طرح یار و یاور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول