اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت می‌گیرد

افزایش 49 درصدی اعتبارات بنیاد حفظ آثار

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه و بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نسبت به سال جاری اعتبار سال آینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 49 درصد افزایش می‌یابد.

افزایش 49 درصدی اعتبارات بنیاد حفظ آثار
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار عباس حسین زهی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب ماموریت‌های محوله برنامه‌‌ریزی‌های لازم را انجام داده و این ماموریت‌ها را در طول سال برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ماموریت‌های اصلی این بنیاد است، افزود: محدودیت‌های اعتباری از مشکلات بنیاد در راستای اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی است.
معاون طرح و برنامه و بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه‌های بنیاد در چهار بخش پژوهش و تحقیقات، ادبیات‌، امور تبلیغاتی و رسانه‌ای و امور هنری پیگیری می‌شود.
وی از رشد مطلوب بودجه بنیاد در سال آینده خبر داد و افزود: نسبت به سال جاری اعتبار سال آینده بنیاد 49 درصد افزایش می‌یابد.
زهی با اشاره به اینکه تا رسیدن به اهداف بنیاد راه بسیاری باید طی شود، تصریح کرد: باید اقدامات مطلوبتری در این زمینه صورت گیرد.
وی بر ضرورت تعمیق ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های این دوران بیش از گذشته آشنا شود.
معاون طرح و برنامه و بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به برگزاری برنامه‌های بنیاد در قالب 40 عنوان تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام شده است، بیان داشت: استان‌ها نیز در این زمینه برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنند.
زهی بیان داشت: بنیاد حفظ آثار در راستای فراهم سازی زمینه‌های حمایت، پشتیبانی، همکاری و مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را انجام می‌دهد.
وی از تدوین اسنادی جغرافیایی وقایع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: جمع‌آوری، ساماندهی و نمایه‌سازی اسناد و مدارک دفاع مقدس از برنامه‌های این بنیاد است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول