اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل بنیاد حفظ آثار ‌کرمانشاه معرفی شد

خبرگزاری فارس: مرادعلی محمدی ‌به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه معرفی شد.

‌مدیرکل بنیاد حفظ آثار ‌کرمانشاه معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالله ویسی مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در منطقه غرب کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاون طرح و برنامه بودجه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استان و همچنین خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان در سالن جلسه این اداره برگزار شد، افزود: در سال 80 با دعوت فرمانده سپاه وقت استان کرمانشاه و علیرضا افشار به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شدم.
وی ادامه داد: هنگام پذیرفتن این جایگاه از خداوند خواستم اگر در زمان جنگ شهادت قسمتم نشده در زمان خدمت به وظیفه این مقام والا نصیبم شود.
وی اضافه کرد: ای کاش در زمان جنگ به شهادت می‌رسیدم تا اکنون در میان عکس شهدا عکسی داشتم.
ویسی تصریح کرد:‌ همانگونه که نماز از انسان ساقط نمی‌شود جهاد نیز همواره بر انسان واجب است لذا باید با اطاعت از مقام معظم رهبری در میسر آرمان‌های الهی حرکتی بدون وقفه داشته باشیم.
گفتنی است که در این مراسم ناصر سعیدی معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیم لوحی از زحمات ویسی که در منصب مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه فعالیت می‌کرد، تشکر کرد و همچنین وی را به عنوان مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در منطقه غرب کشور از جمله کرمانشاه، کردستان و ایلام منصوب کرد.
معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرادعلی محمدی را نیز به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه معرفی کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول