اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خبر داد:

رتبه نخست کشوری بنیاد حفظ آثار قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از کسب رتبه نخست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در سطح کشور خبر داد.

رتبه نخست کشوری بنیاد حفظ آثار قزوین
حمزه قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند کارهای خوب و انجام شده بنیاد باید تقویت شود مانند اثربخشی معنوی در متون علمی و دانشگاهی، راهیان نور، حفظ یاد شهدا و دفاع مقدس؛ بنابراین با توجه به فرموده رهبری باید در این راستا گام برداریم.
وی ادامه داد: با توجه به ارزیابی عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در سال 89 در تهران که به تازگی به ما ابلاغ شده است در مجموع رتبه‌بندی صورت گرفته میانگین فعالیت کل استان‌ها، در امور پژوهش 87.5 درصد بود که عملکرد استان قزوین 1.5 درصد بالاتر از استان‌های کشور بوده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اضافه کرد: در عملکرد صورت گرفته در امور ادبی، میانگین فعالیت استان‌ها 90 درصد بوده که عملکرد استان قزوین 100 درصد بوده است و در امور هنری نیز میانگین استان‌ها 88 درصد بوده که در استان قزوین این عملکرد یک درصد بالاتر یعنی 89 درصد بوده است.
وی افزود: در جمع‌بندی که ارائه شده داشتن عملکردی از 90 تا 100 درصد عالی، از 80 تا 89 درصد خیلی خوب و 70 تا 79 درصد خوب در نظر گرفته شده که استان قزوین با 94 درصد عملکرد صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رتبه نخست را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.
قربانی با اشاره به نحوه رتبه‌بندی اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توضیح داد: علاوه بر برنامه‌های متعددی که برای خود در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعریف می‌کنیم نظیر یادواره‌ها، نشست‌ها، مسائل فرهنگی و غیره، یکسری برنامه‌های روتین و پیش بینی شده نیز از سوی بنیاد حفظ آثار به ما ابلاغ می‌شود.  
وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های ابلاغی،  پیگیر اجرایی شدن آنها هستیم و عملکرد صورت گرفته را به تهران به صورت هر ساله گزارش می‌دهیم و آنها بررسی و رتبه‌بندی می‌کنند که با توجه به عملکرد صورت گرفته در حوزه پژوهش، هنری و ادبیات و تبلیغات با توجه به برنامه ابلاغی، استان قزوین رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: کسب این رتبه، به همت همه افراد در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاری و هماهنگی مدیران استانی به خصوص استاندار قزوین، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرمانده سپاه استان و دیگر مسئولان بوده است.
وی تأکید کرد: امیدواریم در سال‌های آتی نیز مسئولان همینگونه حامی ما باشند و ما را در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یاری کنند تا بتوانیم ایثار و از خودگذشتگی و زحمات جوانان در دوران دفاع مقدس را حفظ کرده و نشر دهیم و دفاع مقدس این گنج بزرگ را به صورت کارهای هنری و نوشتاری برای آیندگان و جوانان به یادگار گذاشته و با این اقدامات کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول