اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 مردادماه جاری

مداحان بسیجی چهارمحال و بختیاری گردهم می‌آیند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری گردهمایی مداحان بسیجی این استان در تاریخ یازدهم مردادماه جاری در شهرکرد خبر داد.

مداحان بسیجی چهارمحال و بختیاری گردهم می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هادی صالحی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب، دشمنان همواره برای ما نقشه کشیده، ولی نمی‌توانند در برابر ملت و نظام جمهوری اسلامی بایستند.

وی با اشاره به شعار محوری سال 91، گفت: ما تا به کار و سرمایه ایرانی احترام نگذاریم، تولید ملی صورت نمی‌گیرد و عمده‌ترین نقش بر عهده مردم است و تحقق این شعار ملی در دست 70 میلیون نفر جمعیت کشور به عنوان مصرف‌کننده است.

صالحی در ادامه از برگزاری گردهمایی مداحان بسیجی این استان در تاریخ یازدهم مردادماه جاری در شهرکرد خبر داد و گفت: این گردهمایی به‌منظور ایجاد وحدت رویه در بین مداحان و هیئت مذهبی برای اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های لیالی قدر برگزار شود.

وی افزود: در پایان ماه مبارک رمضان از هیئت‌هایی که بیشترین نقش را در تبیین مسایل مذهبی، تشریح اهداف انقلاب و همچنین بصیرت‌افزایی داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: آمادگی مسئولان فرهنگی اجتماعی برای بسترسازی حضور پرشور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در خلق حماسه‌ای دیگر در روز جهانی قدس از تاکیدات این همایش بود.

صالحی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه این استان، گفت: تشکیل دبیرخانه جشنواره فرهنگی و فضاسازی برای برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت همزمان با هفته دفاع مقدس در استان با تشکیل هفت کمیته بخشی دیگر از برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه این استان در نیمه نخست سال جاری محسوب می‎شود.

وی در ادامه به نظام فکری حضرت امام خمینی (ره) در بحث امنیت پرداخت و گفت: امام راحل همیشه بر اعتقاد و بینش صحیح تکیه می‌کرد.

صالحی عبور منشی و اخلاقیات را قدم دوم اسلام در اصلاح جامعه عنوان کرد و افزود: اسلام با مذمت غیبت، تهمت، دروغ، و ... رفتار جامعه را اصلاح می‌کند.

وی با اشاره به پرونده‌های مختلف قضایی موجود در جامعه و حتی اتفاقات جنایی، گفت: با بررسی‌های به‌عمل آمده مشاهده شده که بیشتر این حوادث از یک دروغ، تهمت و یا غیبت که ریشه اخلاقی دارند سرچشمه گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول