اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری:

مداحان چهارمحال و بختیاری شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری گفت: به‌منظور ساماندهی هیئت‌های مذهبی، مداحان استان تا 15 تیرماه فرصت دارند برای صدور کارت شناسایی اقدام کنند.

مداحان چهارمحال و بختیاری شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعد از ظهر امروز در نشست شورای عالی مداحان و هیئت‌های بسیج این استان به تبیین شیوه‎های تبلیغ پرداخت و اظهار داشت: پیام باید بر اساس نیاز مخاطب شناسایی و تنظیم شود و در این باره نیازسنجی‌های جامعه باید در سنین مختلف انجام گیرد.

وی افزود: تبلیغ و اطلاع‌رسانی باید با شیوه‌های جذاب، مستقیم و غیر مستقیم به صورت جامع، کامل و صحیح با اخلاص و برای رضای خداوند سبحان صورت گیرد تا تأثیرگذار باشد.

توسلی به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: برای مقابله با توطئه‌های استکباری، رصد و ریشه‌یابی شبهات و معضلات فرهنگی ضرورت دارد.

مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به رسالت مداحان، مبلغان و مسئولان هیئت‌ها، افزود: مهم‌ترین رسالت مداحان و مبلغان تبیین حقایق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به درستی رسالت خویش را انجام دهیم باید از آغاز هر کاری تا آخرین مرحله؛ اخلاص، تقوا و رضایت پروردگار مدنظرمان باشد.

توسلی در ادامه از اعزام مداحان استان چهارمحال و بختیاری به اردوی آموزشی مشهد خبر داد و گفت: آموزش و انجام اردوهای فرهنگی آموزشی در دستور کار این کانون قرار دارد.

وی ادامه داد: برای به روز رسانی، آشنایی با مسایل روز و بهره‌مندی مداحان از اساتید مجرب در راستای شیوه‌های تبلیغ، کلاس‌ها و اردوهای آموزشی ویژه مداحان برگزار می‌شود.

توسلی با بیان اینکه 45 نفر از مداحان استان به اردوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: مداحان علاوه بر بهره‌مندی از برنامه‌های آستان قدس رضوی به مدت سه روز در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری به مراحل صدور کارت مداحان اشاره کرد و گفت: پس از شناسایی و انجام آزمون، کارت شناسایی برای مداحان در چهار سطح انجام می‌شود.

وی افزود: مداحان استان تا 15 تیرماه به کانون‌های مداحان سطح استان مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام نمایند تا در نخستین فرصت برای صدور کارت شناسایی ایشان اقدام شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول