اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

جشن گازدار شدن شهرهای کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از برگزاری جشن گازدار شدن شهرهای استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

جشن گازدار شدن شهرهای کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای پروژه گازرسانی به شهر شویشه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان شاهد به ثمررسیدن مصوبات سفرهای اول، دوم و سوم هیئت دولت و سفر رهبری هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر کردستان جزو استان‌های موفق کشور در زمینه توسعه گازرسانی به ویژه در مناطق روستایی است.

وی گازدار کردن روستاهای کردستان به ویژه روستاهای مناطق صفر مرزی را از افتخارات مسئولان استان عنوان کرد و افزود: تا پایان سال‌جاری شمار روستائیان برخوردار از گاز طبیعی به 700 روستا افزایش خواهد یافت.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت توپوگرافی، کوهستانی و صعب‌العبور بودن استان، انتقال لوله‌های گاز به روستاهای صفر مرزی نیازمند داشتن همت و پشتکار مضاعف است که این مهم در نیروی انسانی استان کردستان وجود دارد.

شهبازی عنوان کرد: با توجه به ویژگی‌های مردم استان از جمله داشتن صداقت، تعهد و قدرشناسی لازم است دولت اهتمام بیشتری در راستای خدمات‌رسانی به مردم داشته باشد.

وی انعکاس دستاوردهای دولت به مردم را موجب ایجاد انگیزه در میان مسئولان و افزایش سطح آگاهی مردم در ارتباط با دستاوردهای دولت ذکر کرد.

وی بیان داشت: مردم حق دارند از وضعیت خدمات‌رسانی دولت مطلع شوند و این وظیفه روابط‌عمومی‌هاست که با تعامل با رسانه‌ها دستاوردها را منعکس کنند. 

استاندار کردستان روند اجرای گازرسانی به شهر شویشه را مثبت و عالی ارزیابی کرد و از مدیرعامل شرکت گاز استان و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

گفتنی است، پروژه گازرسانی به شهر شویشه یکی از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان است که کار اجرایی آن از دی‌ماه سال گذشته شروع شده و به گفته مسئولان پیشرفت فیزیکی پروژه هم‌اکنون 55 درصد است و تا دهه فجر امسال خط انتقال و تاسیسات داخلی شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول