اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سهولت دسترسی مشترکان

منطقه 2 گاز اردبیل راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: با هدف ایجاد راحتی و سهولت برای دسترسی مشترکان به خدمات مطلوب منطقه دو گاز اردبیل تشکیل و راه‌اندازی شد.

منطقه 2 گاز اردبیل راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی صبح امروز در جریان راه‌اندازی این مجموعه در اردبیل اظهار داشت: با افزایش تعداد مشترکان در شهر اردبیل و با توجه به توسعه شبکه‌های گازرسانی در مرکز استان اقدام به تشکیل منطقه دو اردبیل کردیم تا بتوانیم سطح سرویس خود را ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در جهت ارائه خدمات مطلوب به مصرف‌کنندگان گاز طبیعی و همچنین امداد‌رسانی به موقع این منطقه و پست امداد شماره دو اردبیل تشکیل و راه‌اندازی شد تا در حوزه تعیین شده بتوانند ارائه خدمات کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل با برشمردن بخشی از این حوزه و پوشش منطقه‌ای آن یادآور شد: منطقه دو از قسمت شمالی جاده اردبیل به سمت آستارا و ضلع شمالی خیابان‌های جام‌جم، صیاد شیرازی، خیابان سعدی، بلوار کشاورز، کوی فرهنگیان، تازه میدان، محلات مختلف پناه‌آباد، مهر‌آباد، کریم‌آباد، سلمان‌آباد و ... ادامه یافته و شامل محدوده تعیین شده خواهد بود.

خدایی گفت: با تفکیک حوزه زیر‌پوشش منطقه یک از این به بعد ارائه خدمات از قسمت جنوبی جاده اردبیل به سمت آستارا شامل بهار‌آباد، شهرک زرناس، توحید، صفویه، جانبازان، سبلان، شهرک حافظ، رضوان، کارشناسان، شهرک ساحلی، مخابرات و کوثر خواهد بود.

این مسئول در خصوص مراکز راه‌اندازی شده در قالب منطقه یک و دو تاکید کرد: منطقه یک در ساختمان میدان بسیج و منطقه دو نیز در چهار‌راه باغمیشه واقع شده است و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات و سرویس‌دهی‌های مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:‌ در کنار توسعه مناطق گازی اردبیل در بخش توسعه گازرسانی نیز اقدامات خوبی آغاز شده است به طوری که بیش از 99 درصد خانوارهای شهری از نعمت گاز برخوردار بوده و 41 درصد ساکنان روستایی از این نعمت استفاده می‌کنند.

خدایی ادامه داد: توسعه گازرسانی در تعداد محدودی از شهرهای باقیمانده و روستاها در اولویت جدی است به طوری که ما در تلاش هستیم با اولی قرار دادن مناطق سردسیر گازرسانی را توسعه دهیم و در کنار آن بحث گازرسانی به مجموعه‌های صنعتی و صنایع عمده نیز در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ در حال حاضر 757 واحد صنعتی در 10 شهرک صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار بوده و بیش از 57 جایگاه سی‌ان‌جی نیز از این نعمت بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول