اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی تالش:

جاعلان اسناد و مدارک تالش دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تالش از دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در این شهرستان خبر داد.

جاعلان اسناد و مدارک تالش دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حسین نیک‌فرد عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری جاعلان اسناد و مدارک تالش اظهار کرد:  کارآگاهان آگاهی به دنبال بازدید از پارکینگ‌ها و کنترل اوراق ترخیص وسائل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها، به مهر چند فرم مشکوک شدند و این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی در بررسی این اوراق متوجه شدند که این اوراق با مهارت خاصی جعل شده و جاعلان با جعل مهر و امضای متولیان رفع توقیف می‌کردند و با ساختن سند ترخیص موتورسیکلت و بدون واریز کردن وجه موتورسیکلت‌ها را ترخیص کرده‌اند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی تالش، کارآگاهان با تحقیقات نامحسوس پلیسی سرنخ‌هایی از راکبان دو موتورسیکلت که با مدارک جعلی وسیله نقلیه خود را ترخیص کرده بودند، به دست آورده و آنها را دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی گفت: این دو متهم در تحقیقات پلیس به پرداخت مبلغ 2 میلیون و 100 هزار ریال وجه نقد به سه نفر بابت آزادسازی موتورسیکلت اعتراف کردند.

نیک‌فرد با بیان اینکه سه متهم دیگر پرونده نیز در عملیات ضربتی کارآگاهان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این دو متهم در قالب فعالیت در موسسه کاریابی اقدام به جعل اسناد و مدارک کردند و کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه این متهمان اسناد سفید ممهور به مهر اداره‌ها، بیش از 10 فقره کپی سند موتورسیکلت و کارت‌های مربوطه، شناسنامه و کارت ملی برای ساختن کارت معافیت و همچنین 6 فقره کارت ملی جعلی کشف و ضبط کردند.

وی، با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم تالش خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در انجام هر چه بهتر وظایف یاری کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول