اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز

جشنواره ضیافت‌الله در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: بعدازظهر امروز در اصفهان جشنواره ضیافت‌الله به منظور رفاه بیشتر مردم برگزار می‌شود.

جشنواره ضیافت‌الله در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اصفهان، سه روزی است که ماه مبارک رمضان در کشور آغاز شده و در اکثر نقاط کشور نمایشگاهی برای خرید مایحتاج مردم در نظر گرفته شده است که اصفهان تا به امروز به برپایی این نوع نمایشگاه اقدامی نکرده بود.

مردم اصفهان از چند روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به خرید مواد غذایی خود مبادرت کردند که مسئولان استان در همین راستا جشنواره ضیافت‌الله نیز از ساعت 17 امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برای رفاه حال بیشتر مردم برگزار کردند.

با توجه به اظهارات سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکنون چند شهرستان برای برپایی نمایشگاه ضیافت اعلام آمادگی کرده‌اند، که در حال حاضر شهرستان‌های لنجان، کاشان و آران و بیدگل آماده برگزاری این طرح هستند.

مظفر انصاری در ادامه مطالب خود با اشاره به اینکه برنج تایلندی در نمایشگاه‌های ضیافت با نرخ 600 تومان عرضه می‌شود تصریح کرد: قیمت اجناس به ویژه برنج ایرانی، خارجی و شکر نسبت به بازار آزاد اختلاف قابل قبولی دارد.

به گزارش فارس، این نمایشگاه در قالب 25 غرفه و در یک هزار و 500 متر مربع فضای نمایشگاهی ترتیب داده شده است. 

مشارکت‌کنندگان در یک سالن نمایشگاهی اقلامی چون حبوبات، مرغ، گوشت قرمز، لبنیات، خرما، برنج، سبزیجات، روغن و شکر، زولبیا و بامیه و میوه و تره‌بار را عرضه می‌کنند.

تهیه و توزیع کالاهای مصرفی و اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان و نیز عرضه مستقیم و یک جای محصولات مورد نیاز روزه‌داران از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

نمایشگاه تا هفتم مرداد طی ساعات بازدید 17 تا 22 برپاست.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول