اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهاد خبر از حضور فرهاد داد

شهرداری تبریز در ترکیه اردو می‌زند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم شهرداری تبریز با بیان اینکه تیم شهرداری تبریز فردا برای برگزاری یک اردوی دو هفته‌ای عازم ترکیه می‌شود، گفت: فرهاد خیرخواه به تیم شهرداری تبریز پیوست.

شهرداری تبریز در ترکیه اردو می‌زند

فرهاد صداقت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم شهرداری تبریز فردا برای برگزاری یک اردوی دو هفته‌ای عازم ترکیه می‌شود.

وی این اردو را برای افزایش آمادگی تیم و هماهنگی بازیکنان اعلام و تصریح کرد: برگزاری دو بازی دوستانه در این اردو از دیگر برنامه‌های کادر فنی تیم شهرداری تبریز است.

فرهاد خیرخواه متولد 1363 ساوه بوده و فوتبال خود را از تیم‌های پایه پاس تهران آغاز کرد.

وی فصل 86-1385 در تیم سرخ‌پوشان دلوار افزار در لیگ یک حضور داشت و در 25 بازی 18 گل برای این تیم به ثمر رساند. وی سپس روانه پرسپولیس تهران شد اما در این تیم توفیقی کسب نکرده و تنها با یک گل زده به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

خیرخواه در فصل 89-1388  سی و یک بار پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کرد و با 10 گل زده یکی از موثرترین بازیکنان تراکتورسازی بود.

وی به همراه پولادی بازیکنان شوت‌زن تراکتورسازی بودند که گل‌های حساسی را برای تیم خود به ثمر رساندند.

در ادامه این بازیکن از تیم تراکتورسازی به تیم پاس همدان پیوست، اما در این تیم نتوانست بازی‌های خوب خود در تراکتورسازی را به نمایش گذارد.

خیرخواه به عنوان نهمین بازیکن جدید تیم شهرداری تبریز به این تیم پیوسته است.

پیش از وی مهدی واعظی، شیث رضایی، علی علیزاده، امیر محبی، محمد همرنگ، علی کریمی، محمد دهقان و حسین حجازی‌پور به تیم شهرداری تبریز پیوسته بودند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول