اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ارومیه تاکید کرد

توزیع عادلانه امکانات وظیفه اصلی شهرداری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ‌اسلامی ‌شهر ارومیه گفت: توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر از وظایف اصلی شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

توزیع عادلانه امکانات وظیفه اصلی شهرداری

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز جلیلی ظهر امروز در آیین تودیع سرپرست سابق شهرداری ارومیه و  معارفه شهردار جدید این شهر، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار استاندار و معاونان وی به‌ عنوان همیاران شورای اسلامی و شهرداری ارومیه همیشه در کنار ما بوده‌اند که باید به‌دلیل این حسن تدبیر از آن‌ها تقدیر کرد.

وی افزود: نیازمندی ارومیه به‌ طور گسترده در مناطق محروم این شهر است که به‌ دلیل ساخت ‌و‌ سازهای غیرمجاز در این محدوده‌ها متاسفانه هیچ‌گونه خدماتی به آن‌ها ارائه نشده ‌است و از این پس باید مورد توجه شهردار و مسئولان شهری قرار گیرد.

جلیلی در ادامه با اشاره به خدمات ارزشمند شهرداری در دوران تصدی مدیریت این نهاد توسط عدل‌دوست، ابراز داشت: امید است در آینده نیز شاهد گسترش فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

رئیس شورای شهر ارومیه رسیدگی به آسفالت مناطق محروم و مسیرهای خاکی شهر، توجه ویژه به معیشت و رفاه کارکنان، توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط شهر، استفاده از توان مدیریتی کارمندان و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان از جمله دلایل موفقیت شهردار است که باید مورد توجه شهردار جدید نیز قرار گیرد.

تسریع در حل مشکل ترافیک شهری، تعامل مناسب با مردم، اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، توسعه و ایجاد فضای سبز در تمام نقاط شهر و همچنین اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری از دیگر درخواست‌های جلیلی از شهردار جدید ارومیه بود.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات غلامرضا عدل‌دوست در زمان تصدی مسئولیت سرپرست شهردار ارومیه، محمد حضرت‌پور به ‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول