اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خرم‌آباد:

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد ‌آغاز به کار می‌کند ‌

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: اساسنامه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده و به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد ‌آغاز به کار می‌کند ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، محمد جعفرهمت‌پور با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در شهر خرم‌آباد گفت: مدیریت شهری موفق مدیریتی خواهد بود که به همه جوانب و شاخه‌های وظایف و اختیارات خود با دید مساوات بنگرد و همان طور که شاهد هستیم، مدیریت شهری تاکنون علی‌رغم قوت و ضعف‌های خود در حوزه‌های کالبدی، توجه کمتری به مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهر داشته است که گمان می‌شود، با تأسیس این سازمان سطح فعالیت‌های فرهنگی شهرداری ارتقا یابد.

رئیس شورا خرم‌آباد افزود: با توجه به ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه شهری به عنوان یک مطالبه مردمی، تشکیل سازمان فرهنگی‌ اجتماعی شهرداری خرم‌آباد از سال پیش در دستور کار شورا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح تشکیل سازمان فرهنگی شهرداری خرم‌آباد در قالب شرح وظایف، هیئت مدیره، اعضای شورای سازمان و وظایف توسط اعضای شورا در قالب یک کار کارشناسی بررسی شده، اظهار داشت: این سازمان با ابلاغ فرمانداری خرم‌آباد به زودی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز به کار این سازمان، اساسنامه آن نیز برای تایید نهایی به وزارت کشور ارسال می‌شود.

همت‌پور با اشاره به ضرورت انجام کار فرهنگی در شهرداری، گفت: متأسفانه از زمان تاسیس شهرداری خرم‌آباد تاکنون به دلیل بی توجهی و نبود برنامه، توجهی به مباحث فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر نشده است.

وی با اشاره اجمالی به عملکرد فرهنگی شهرداری افزود: شهرداری خرم‌آباد اقدامات درخور توجه‌ای در حوزه فرهنگی ورزشی و... داشته است، به نحوی که بسیاری از برنامه‌های خرد و کلانی که در شهر خرم‌آباد برگزار شده است، با همکاری و حمایت‌های مالی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام پذیرفته است، اما پراکندگی این برنامه‌ها، نقش شهرداری را از نظرها پنهان کرده است.

رئیس شورا خرم‌آباد اظهار داشت: با تأسیس سازمان فرهنگی اجتماعی، اقدامات و هزینه‌هایی که شهرداری در این زمینه داشته است، متمرکز شده و انسجام می‌یابد و بنابراین تأثیر و بازخورد بیشتر و بهتر دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول