اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز:

برای تساوی به تهران نمی‌رویم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز در آستانه دیدار این تیم برابر استقلال تهران گفت: برای کسب تساوی در تهران به میدان نمی‌رویم و هدف ما پیروزی در خانه حریف است.

برای تساوی به تهران نمی‌رویم

رحمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استقلال تهران از بازیکنان و کادر فنی خوبی سود می‌برد و به طور قطع در خانه خود از امتیاز حضور پر تعداد هوادارانش نیز سود خواهد برد.

وی تصریح کرد: با این وجود ما نیز دست و پا بسته نیستیم و در میدان نشان خواهیم داد که جوانان سایپا توانایی مقابله با بازیکنان میلیاردی و کهکشانی تهرانی‌ها را دارند.

سنگربان نخست نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا خط دفاعی سایپا با توجه به تغییرات پر تعدادی که طی فصل جاری داشته است، توان مقابله با مهاجمان استقلال را دارد؟ گفت: همانطور که هواداران سایپا می‌دانند، این تیم در درون دروازه و خط دفاعی نسبت به فصل گذشته چند تغییر عمده داشته است.

احمدی که خود در این فصل از سپاهان به سایپا منتقل شده، افزود: در دیدار برابر تراکتورسازی بازی هماهنگی را در منطقه دفاعی به نمایش گذاشته و بر خلاف آنچه که کارشناسان و رسانه‌ها اعلام کردند، مشکل ناهماهنگی نداشتیم.

بارها استقلال و پرسپولیس را شکست داده‌ایم

وی تاکید کرد: با این اوصاف اگر چه خط حمله و هافبک‌های استقلال از جمله بازیکنان خوب لیگ برتر هستند، اما ما توان مقابله با آنها را داریم و در فصول گذشته بارها در برابر این بازیکنان بازی کرده‌ و موفق هم بودیم.

احمدی افزود: اگر به نتایج دیدارهای گذشته با استقلال و پرسپولیس دقت کنیم، بارها سایپا موفق شده است که این دو تیم را در خانه خود شکست دهد.

این بازیکن ادامه داد: از سوی دیگر بازیکنان جدید نماینده استان البرز در لیگ برتر فصل جاری در لیگ‌های گذشته بارها مقابل سرخابی‌حاضر و به پیروزی رسیده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین در این دیدار نیز با هدف کسب تساوی به میدان نرفته و همچون گذشته سایپا شیوه تدافعی اتخاذ نخواهد کرد.

لازم به توضیح است،‌ دیدار تیم‌های سایپای البرز و استقلال تهران علیرغم اینکه نارنجی‌پوشان کرجی میزبان هستند، اما به دلیل عدم موافق شورای تامین استان، شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول