اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/ رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس:

منتخب فوتبال جام جهانی 98 ایران در چالوس به میدان می‌روند/ حضور عابدزاده، استیلی و باقری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از حضور منتخب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه در این شهرستان خبر داد.

منتخب فوتبال جام جهانی 98 ایران در چالوس به میدان می‌روند/ حضور عابدزاده، استیلی و باقری

سید نورالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: بازسازی ورزشگاه شهدای هفتم تیر چالوس با اعتباری به مبلغ 150 میلیون تومان از محل سفر مقام معظم رهبری، مراحل پایانی خود را سپری می کند که برای افتتاح این ورزشگاه منتخب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه در چالوس حضور خواهند یافت و در حضور مسئولان استانی و شهرستان چالوس با تیم منتخب این شهر بازی دوستانه‌ای را انجام می‌دهند.

وی به روند رو به رشد ورزش چالوس اشاره کرد و اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی در شهرستان چالوس فعالیت‌های بسیار خوبی را برای ورزش این شهر انجام می‌دهند به‌طوری که در برخی رشته‌های ورزشی در سطوح استانی و کشوری دارای جایگاه خوبی هستیم.

حسینی ادامه داد: در رشته جودو، فوتسال، دوچرخه‌سواری، رزمی، وزنه‌برداری و فوتبال در رده‌های مختلف سنی در سطح کشوری و بین‌المللی حضوری پررنگ و قدرتمندانه دارند و این نویدبخش آینده‌ای درخشان برای ورزش چالوس است.

این مسئول به طرح‌های عمرانی ورزشی در چالوس اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال 88 به شهرستان چالوس، اعتبارات بسیار خوبی جذب شد که یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت سالن طبقاتی هزینه شده است.

حسینی تصریح کرد: این سالن در سه طبقه به ترتیب مربوطه به وزنه‌برداری، کشتی و خانه کاراته و تکواندو است و تلاش ما بر این است تا در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه 50 میلیون تومان برای ساخت و تکمیل زمین فوتبال آهنگرکلا هزینه شد، افزود: همچنین کلنگ ساخت استادیوم ورزشی در منطقه تجن کلا نیز با اعتباری معادل 5 میلیون تومان از محل سفر مقام معظم رهبری به چالوس به زمین زده خواهد شد و در ساخت آن استاندارهای بین‌المللی لحاظ می‌شود.

این مسئول بیان داشت: از محل درآمدهای شهرستان و حامیان ورزشی چالوس اقدام به ساخت و ساز و نیز بازسازی اماکن ورزشی در چالوس، کلاردشت و مرزن آباد کردیم و در این زمینه رشد مطلوبی در بهینه سازی داشتیم.

حسینی افزود: همچنین مجوز ساخت پنج دهانه مغازه تجاری را با اعتبار 70 میلیون تومان در ضلع شمال غربی زمین فوتبال را دریافت کردیم که این خود تحول بسیار خوبی برای درآمدزایی برای ورزش شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس خاطرنشان کرد: خوابگاه ورزشکاران در چالوس با اعتباری به مبلغ 55 میلیون تومان در حال ساخت است که تاکنون 20 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گفته وی، به‌زودی یک دستگاه خودرو نیز برای جابه‌جایی و اعزام ورزشکاران به نقاط مختلف استان و کشور به ناوگان حمل و نقل اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس اضافه می‌‌شود.

وی رشد و ارتقای ورزش چالوس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بنا داریم تا زمین‌های مربوط به منابع طبیعی را برای ورزش شهرستان چالوس دریافت کنیم تا زیرساخت‌های ورزشی شهر را گسترش دهیم که در حال حاضر یک قطعه زمین به مساحت یک هکتار مراحل پایانی الحاق و اضافه شدن به ورزش چالوس را طی می‌کند.

حسینی درباره سرانه ورزشی در چالوس ابراز داشت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در سال‌های اخیر در چالوس فراهم شد و با رشد توام با شتاب همراه بود سرانه ورزشی این شهر نسبت به سال گذشته از پنج دهم درصد مترمربع به یک مترمربع برای هر نفر ارتقا یافت و نیز تعداد ورزشکاران از 6 هزار و 700 نفر به 8 هزار نفر افزایش پیدا کرد.

وی به برنامه‌های ورزشی ماه مبارک رمضان در چالوس اشاره کرد و ادامه داد: همچون سال‌های گذشته مسابقات فوتسال جام رمضان با شور و هیجان خاصی برگزار می‌شود و در کنار آن مسابقات تکواندو در سطح شهرستان چالوس و شهرهای همجوار تحت عنوان جام رمضان نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس استقبال روز افزون شهروندان از ورزش را مطلوب دانست و گفت: امروز تمامی اقشار و گروه‌های سنی و به ویژه نونهالان و نوجوانان علاقمندی خاصی از خود به ورزش نشان می‌دهند و این برای ورزش شهرستان چالوس بسیار مسرت بخش است.

وی در پایان متذکر شد: از خبرگزاری فارس که این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا پیرامون ورزش چالوس به گفت‌وگو بپردازیم صمیمانه تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، تیم افسانه‌ای ایران در جام جهانی 98 شامل بازیکنان بزرگی همچون عابدزاده، خاکپور، استیلی، عزیزی، شاهرودی، باقری و... بود که ابراهیم طالبی نیز به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ایران در جام جهانی 98 فرانسه حضور داشت.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول