اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب یک پیروزی و دو تساوی

تیم دختران قم به مرحله نهایی فوتبال نوجوانان کشور راه یافت

خبرگزاری فارس: تیم دختران نوجوان قم به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور صعود کرد.

تیم دختران قم به مرحله نهایی فوتبال نوجوانان کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال دختران قم در نخستین حضور در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور، حضوری پر قدرت در مرحله مقدماتی داشت و جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

در حالی که بخش بانوان هیئت فوتبال استان قم تلاش می‌کند، برنامه‌های متنوعی برای توسعه و رشد فوتبال و فوتسال بانوان داشته باشد، امسال علاوه بر رشته فوتسال، تیم فوتبال دختران نوجوان قم را برای نخستین بار به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام کرد.

این در حالی است که سال گذشته تیم‌های فوتسال بانوان و دختران قم در رده‌های سنی مختلف در قالب رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور با حریفان خود از استان‌های دیگر به رقابت پرداخته و عناوین و افتخارات ارزشمندی کسب کردند.

با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت فوتبال استان قم، امسال نیز در هر دو رشته فوتبال و فوتسال در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور می‌یابند تا بانوان قمی ثابت کنند در هر دو رشته ورزشی توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی دارند.

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، تیم فوتسال دختران رده سنی نوجوانان قم در مرحله گروهی با تیم‌های مازندران، مرکزی و زنجان در گروه چهارم رقابت‌ها قرار گرفت و برای صعود با هر سه حریف رقابت تنگاتنگی داشت و با کسب یک پیروزی و دو تساوی جواز صعود را به دست آورد.

تیم فوتبال دختران رده سنی نوجوانان قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم دختران مازندران رفت و در دیداری که بسیار حساس و حائز اهمیت بود و شش گل در آن به ثمر رسید، موفق شد حریف خود را با نتیجه چهار بر دو شکست داده و گام نخست را برای صعود محکم بردارد.

رقابت‌های گروه چهارم در سه روز متوالی برگزار شد و دختران فوتبالیست قمی در دومین دیدار خود به مصاف تیم دختران نوجوان فارس رفت و در این دیدار دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند که در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید.

تیم دختران قم در سومین مسابقه خود به مصاف تیم دختران مرکزی رفت و در پایان با این تیم به تساوی دو بر دو رضایت داد تا با کسب یک امتیاز آن، پنج امتیازی شده و بدین ترتیب به عنوان تیم دوم گروه چهارم راهی مرحله نهایی شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول