اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر:

یک نوبته شدن تمام مدارس در نیر ‌آرزوی دیرین ‌مردم بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: یک نوبته شدن تمام مدارس در نیر ‌آرزوی دیرین ‌مردم بود.

یک نوبته شدن تمام مدارس در نیر ‌آرزوی دیرین ‌مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش نیر که با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه در مرحله اول تعطیلات تابستانی و یک ماه گذشته دو هزار و 300 خانوار فرهنگی از سراسر کشور در مدارس شهرستان نیر اسکان یافتند، اظهار داشت: این اسکان در قالب 56 اتاق و شکل‌گیری شش مدرسه انجام شده و مسافران فرهنگی توانسته‌اند در تیرماه از این فضاها بهره ببرند.

وی با اعلام این‌که در مرحله دوم مسافرت‌های تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان فضای مطلوب‌تری برای اسکان مسافران فرهنگی فراهم می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود در موج دوم سفرها بیشتر از مرحله اول مسافر وارد شهرستان نیر شود.

عباداللهی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع تفریحی، توریستی و جذب گردشگر می‌تواند در این مسیر مؤثر باشد که سعی داریم جشنواره آش در منطقه بولاغلار را شهریورماه امسال برگزار کرده و به جذب گردشگران و مسافران کمک کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان نیر در ادامه سخنان خود ضرورت اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش را یادآور شد و اضافه کرد: تا مهرماه امسال باید فضاهای موجود تجهیز، مرمت و بازسازی شود تا دانش‌آموزان بتوانند در یک فضای پرشور و نشاط به تحصیل خود ادامه دهند.

وی یک نوبته شدن تمام مدارس را آرزوی دیرین تحقق‌ یافته در نیر توصیف کرد و ادامه داد: ما امروز با کمترین چالش از لحاظ سخت‌افزاری در حوزه آموزش و پرورش روبه‌رو هستیم ولی همچنان در بعد نرم‌افزاری باید برنامه‌ریزی‌ها به سمت ارتقا و اعتلای نسل سوم و چهارم انقلاب به سمت ارزش‌ها باشد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش نیر از تکمیل مرحله ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: ما در کنار ایجاد فضای مطلوب تحصیلی در آستانه سال تحصیلی ساماندهی نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات را نیز شاهد بودیم.

عین‌الله یوسفی افزود: 47 کلاس درس در دوره متوسطه، 41 کلاس درس در دوره راهنمایی و 175 کلاس درس نیز در مقطع ابتدایی سازماندهی شدند.

به گزارش فارس، در جلسه مشابه در شهرستان بیله‌سوار نیز امام جمعه این شهرستان با اشاره به برکات و فضایل ماه مبارک رمضان در تقویت بنیه‌های معنوی و ساختار اصلاحی در جامعه اظهار داشت:‌ ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت اعتقادات و باورهای جوانان و نوجوانان و آشنایی آنها با مسایل اعتقادی نیاز داریم.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی تصریح کرد: در حالی امروز تمام هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی است که دنیای استکبار احساس می‌کند با تغییر ذائقه‌ها می‌تواند ارزش‌ها و باورهای دینی را زیر سئوال ببرد اما غافل از این‌که جامعه اسلامی ما جامعه متدین و دارای فضیلت‌هایی است که انتقال آن به نسل آینده کار خطیر و شایسته معلمان و مربیان ما در مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: در یک آمادگی کامل باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و برای آغاز سال تحصیلی پرثمر تمام تمهیدات و زیرساخت‌ها را انجام داد تا خانواده‌ها با کمترین دغدغه بتوانند با اعتماد به معلمان، مدیران و مربیان به سازندگی نسل آینده امیدوار باشند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول