اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبر داد

اسکان 13 هزار خانوار فرهنگی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از اسکان بالغ بر 13 هزار و 75 خانوار فرهنگی در این استان خبر داد.

اسکان 13 هزار خانوار فرهنگی در گیلان

 ایوب نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه 32 پایگاه آموزش و پرورش گیلان مسافران نوروزی استان را پذیرش کردند، اظهار داشت: نوروز امسال 326 مدرسه با دو هزار و 870 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی، درباره راهنمایی مسافران نوروزی و دسترسی آنها به محل‌های اسکان مسافران بیان داشت: در این زمینه تبلیغات لازم و طراحی نقشه راهنما همراه با پیام صورت گرفته است.

این مسئول، توزیع بروشورهای تصاویر اماکن دیدنی و جاذبه‌های توریستی، تبلیغاتی و نصب بنر در ورودی‌های شهرها و اماکن تفریحی استان را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

وی، با اشاره به اینکه نوروز امسال 125 هزار و 121 نفر مسافر در قالب 24 هزار و 902 خانوار در واحدهای آموزشی گیلان اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: نوروز جاری تاکنون بالغ بر 13 هزار و 75 خانوار فرهنگی در مکان‌های مورد نظر اسکان یافتند.

نجف‌‌زاده با تصریح بر اینکه مسافران فرهنگی واحدهای آموزشی از فعالیت ستادهای اسکان و امکانات در نظر گرفته شده در مدارس راضی هستند، یادآور شد: هر ساله در ایام نوروز برای اسکان مسافران فرهنگی و خانواده‌های آنها واحدهای آموزشی در نظر گرفته می‌شود.

وی، بیشترین اسکان مسافران فرهنگی را در رشت، انزلی، لاهیجان و آستارا ذکر کرد و بیان داشت: امروز آخرین روز پذیرش مسافران فرهنگی در استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان افزود: استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی و تهران بیشترین مسافران فرهنگی در گیلان را داشتند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول