اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضازاده:

هیئت‌های وزنه‌برداری استان‌ها از تجهیزات مناسب برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از تجهیز هیئت‌های استانی به امکانات و تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی خبر داد.

هیئت‌های وزنه‌برداری استان‌ها از تجهیزات مناسب برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین رضازاده شنبه‌شب در حاشیه افتتاحیه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در سالن تختی سنندج اظهار داشت: شکوفایی استعدادهای ورزشی وزنه‌برداری اولویت فدراسیون است و به همین منظور اقدامات خاصی انجام شده است.

به گفته رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، میله‌های آموزشی وزنه‌برداری برای سنین 15 تا 16 سال خریداری شده و با هدف تضمین آینده وزنه‌برداری کشور، این میله‌ها در اختیار هیئت‌های استانی قرار می‌گیرد.

وی برگزاری کلاس‌های مربیگری وزنه‌برداری را یکی دیگر از برنامه‌های فدراسیون خواند و تصریح کرد: اگر چه این برنامه همواره برگزار می‌شود، اما استمرار آن زمینه لازم را برای شکوفایی استعدادهای درخشان وزنه‌برداری کشور مهیا می‌کند.

رضازاده وضعیت کردستان در زمینه وزنه‌برداری را مطلوب و امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت: با شناسایی وزنه‌برداران نوجوان و ارائه تمرینات مناسب به آنها، بر کارنامه افتخارات جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی بین‌المللی افزوده می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری کردستان نیز عنوان کرد: در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در گروه سنی نوجوانان حدود 300 نفر ورزشکار از 32 استان سطح کشور با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

فاروق فیروزمندی افزود: این دوره از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان 15 تا 17 سال به عنوان امید‌های آینده این رشته ورزشی در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان و برخورداری از آب و هوای بسیار مناسب ورزشکاران این استان از توانایی‌های ویژه‌ای برای حضور در رشته وزنه‌برداری برخوردارند و توانایی بیش از این را دارند.

فیروزمندی در پایان هدف از برگزاری این دوره مسابقات در کردستان را ترویج و توسعه وزنه‌برداری در بین ورزشکاران این استان عنوان کرد و گفت: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون وزنه‌برداری توسط هیئت وزنه‌برداری استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول