اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوکسور المپیکی ایران در گفت‌وگو با فارس:

برای کسب مدال در المپیک 2012 لحظه‌شماری می‌کنم

خبرگزاری فارس: بوکسور المپیکی ایران گفت: انگیزه‌های زیادی برای کسب سکوی قهرمانی در المپیک لندن 2012 دارم.

برای کسب مدال در المپیک 2012 لحظه‌شماری می‌کنم

مهدی طلوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در چالوس اظهار داشت: اردوی مشترکی که با تیم‌های ملی بوکس اوکراین، ایرلند، روسیه و ایتالیا در شهر "اسیسی" ایتالیا برگزار شد برای ما بسیار روحیه‌بخش بود و ما در این اردوی مشترک توانستیم شرایط فنی، تاکتیکی، تکنیکی و بدنی و روانی خود را در نبرد با قهرمانان جهان بسنجیم.

وی افزود: اکنون در شرایط روحی و آمادگی جسمانی بسیار خوبی به سر می‌برم و امیدهای من برای کسب مدال در المپیک افزایش یافت.

طلوتی ادامه داد: خیلی امیدوار هستم که یکی از سه سکوی اول تا سوم در المپیک 2012 لندن بدست بیاورم و همه شرایط در من برای رسیدن به این موفقیت بزرگ تاریخی فراهم است.

بوکسور مازندرانی المپیکی تیم ملی بوکس ایران تصریح کرد: تجربیات جدید و ارزشمندی را در ایتالیا کسب کردیم و در آنجا با قهرمانان جهان تمرینات سخت و فشرده‌ای را انجام دادیم و این باعث افزایش قابل توجه اعتمادبه‌نفس در بین بوکسورهای المپیکی ایران شد به‌طوری که برای کسب مدال در لندن لحظه‌شماری می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: ایتالیا، اوکراین و آذربایجان با نفرات اصلی و یا بهترین بوکسورهای خود در این اردو به همراه داشتند و من که در مسابقات درون اردویی که با آنها مبارزه کردم و موفق‌تر از آنها ظاهر شدم و این امر باعث شد توقعم از خودم بالا رفته و برای کسب مدال در المپیک لندن داشتم ثانیه‌شماری کنم.

طلوتی متذکر شد: ‌تیم ملی ایتالیا با هفت وزن در المپیک لندن شرکت خواهد کرد که همه این نفرات در اردوهای مشترک حضور داشتند و حتی حریف المپیکی من نیز در این اردو حضور داشت و تمرینات خوبی را با هم انجام دادیم و مبارزات دوستانه‌ای نیز با هم داشتیم و توانستم بهتر از او ظاهر شوم.

این بوکسور درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی مچ دست خود اذعان داشت: شرایط مچ دستم بسیار عالی است و هیچگونه درد و یا مشکلی از این بابت ندارم و آمادگی بدنی کامل دارم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول