اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

وزنه‌برداران اصفهان در رقابت‌های قهرمانی کشور خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: وزنه‌برداران نوجوان اصفهانی به مانند همیشه در رقابت‌‌های قهرمانی کشور توانستند قدرت وزنه‌برداری اصفهان را به زیبایی روی صحنه مسابقات به نمایش درآورند.

وزنه‌برداران اصفهان در رقابت‌های قهرمانی کشور خوش درخشیدند

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم نوجوانان وزنه‌برداری اصفهان که هم‌اکنون در رقابت‌های قهرمانی کشور (سنندج) به سر می‌برد با کسب سه مدال طلا توسط شاهرخ عقیلی‌خواه و یک مدال برنز توسط سجاد قطبی توانسته است جایگاه خود را به خوبی در این مسابقات ثبت کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور از روز گذشته آغاز شده و به مدت چهار روز نیز ادامه دارد، تصریح کرد: امروز پوریا غوریان در وزن 69 کیلوگرم و فردا نیز امیرحسین کریم در وزن 85 کیلوگرم و رسول نادری در وزن 94+ کیلوگرم به رقابت پرداخته و به طور حتم کارنامه افتخارت وزنه‌برداری استان اصفهان را تکمیل می‌کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان اشاره‌ای به افتتاح سالن اختصاصی وزنه‌برداری ملک‌شهر در روز سه‌شنبه (ساعت 9 بامداد) کرد و گفت: در این سالن که با اصول استاندارد ساخته شده و توانایی هر چه بهتر برگزاری رقابت‌های کشوری و بین‌المللی را دارد، حسین رضازاده و وزیر ورزش و جوانان نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های وزنه‌برداری نونهالان در رده سنی 10 و 11 سال تیم‌های وزنه‌برداری اصفهان، نجف‌آباد و زرین‌شهر به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند، تاکید کرد: در رده سنی 12 و 13 سال نیز تیم وزنه‌برداری نجف‌آباد در جایگاه نخست، تیم وزنه‌برداری اصفهان در رتبه دوم و تیم وزنه‌برداری خمینی‌شهر به مقام سوم دست پیدا کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول