اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی خبر داد

قهرمانی نوجوان ارومیه‌ای در مسابقات وزنه‌برداری کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: وزنه‌بردار نوجوان ارومیه‌ای در مسابقات قهرمانی کشور با جابجایی رکورد ایران، قهرمان کشور شد.

قهرمانی نوجوان ارومیه‌ای در مسابقات وزنه‌برداری کشور

علی لفظی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در دومین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور در سنندج علی میری از ارومیه در دسته 77 کیلو با زدن وزنه 138 کیلوگرم در حرکت یک ضرب موفق شد مقدار دو کیلوگرم رکورد ایران را ارتقا دهد.

وی افزود: همچنین میری در حرکت دو ضرب با بالا بردن وزنه 162 کیلوگرم موفق شد رکورد دو ضرب ایران را ارتقا دهد.

لفظی با بیان اینکه این ورزشکار توانست در مجموع رکوردهای خود هشت کیلو رکورد ایران را جابه‌جا کند، تصریح کرد: میری در هر سه حرکت یک‌ضرب، دوضرب و در مجموع رکوردها به مقام قهرمانی کشوری نائل شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان با بیان اینکه این وزنه‌بردار نوجوان ارومیه‌ای با ثبت این رکوردها سه مدال طلای کشوری را در این وزن به خود اختصاص داد، گفت: او این رکوردها را با سرمربیگری فردین هوشدار و مربیگری ولی آزادی ثبت کرده است.

وی ادامه داد: در همین وزن علیرضا خوبران از شهرستان مهاباد در حرکت یک ضرب وزنه 117 کیلوگرم را بالای سر برد اما در حرکت دو ضرب موفقیتی به دست نیاورد.

به گفته رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور از دیروز در ورزشگاه تختی سنندج آغاز شده و  در این دوره از مسابقات 203 وزنه‌بردار به همراه 51 مربی و 26 سرمربی حضور دارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول