اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر مازندرانی تیم ملی:

برای کسب مدال المپیک روی تشک می‌روم

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر مازندرانی وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: برای کسب مدال روی تشک رقابت‌های المپیک حاضر می‌شوم.

برای کسب مدال المپیک روی تشک می‌روم

مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: رقابت در بازی‌های المپیک برای هر ورزشکاری سخت و دشوار است که با توجه به تمرینات فشرده و آمادگی خوبی که دارم فقط برای کسب مدال به روی تشک می‌روم.

وی از کسب مدال متعدد در مسابقات آسیایی و بین‌المللی برای کشورمان خبر داد و افزود: کسب مدال در بازی‌های المپیک مهم‌ترین آرزوی ورزشیم است که با تلاش و همت می‌خواهم برای کشورم به ارمغان بیاورم.

اسماعیل‌پور از حضور 20 کشتی‌گیر قبراق و برتر کشورهای جهان در مسابقات المپیک 2012 لندن خبر داد و متذکر شد: همان طور که اشاره کردم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در آمادگی خوبی بدنی قرار دارم و با کسب مدال خستگی و مزد زحمات خود را می‌گیریم.

کشتی‌گیر آزاد وزن 60 کیلوگرم کشورمان در ادامه گفت: اردوها و مسابقات مختلف برون مرزی خوبی را کشتی‌گیران سپری کردند و تمامی کشتی‌گیران آمادگی خوبی برای کسب مدال دارند.

وی در پایان با تبریک ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: از مردم ایران می‌خواهم که برای من و دیگر ورزشکاران کشورمان دعا کنند تا ملی‌پوشان با دعای هموطنان ما در رویارویی با حریفان خارجی موفق عمل کنند.

به گزارش فارس، مسعود اسماعیل‌پور کشتی‌گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در روز 21 مرداد برای کسب مدال در المپیک 2012 لندن به روی تشک می‌رود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول