اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهمئی:

مسئولان به بهانه روزه‌داری با مردم بداخلاقی نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهمئی گفت: هیچ مسئولی حق ندارد به بهانه روزه‌دار بودن با مردم بداخلاقی کند.

مسئولان به بهانه روزه‌داری با مردم بداخلاقی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با محوریت ماه رمضان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقسام روزه صبر است که ما مسئولین باید در کارهایی که انجام می‌دهیم و در برخوردهایی که با مردم داریم نباید بی‌طاقت شویم و علما و روحانیون هم باید در مجالسی که برگزار می‌شود در این زمینه تذکر دهند.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: کشور ما صبغه فرهنگی دارد و اگر فرهنگ اصلاح شود جامعه اصلاح می‌شود و همه کارها و خدمات ما رنگ و بوی فرهنگی منطبق بر احکام اسلامی دارد و همه ارگان‌ها در راستای خدمات خود کار فرهنگی می‌کنند. 

سیاوش بیان کرد: با توجه به این‌که امسال به نام سال تولید ملی نامیده شده باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و از فرصت‌ها در این راستا به درستی استفاده کنیم.

وی به گرانی‌ها و تأثیر آن اشاره کرد و گفت: گران‌فروشی باید کنترل شود و این امر میسر نیست مگر اینکه همه بسیج شوند و روشنگری و اطلاع‌رسانی صحیح در این زمینه صورت گیرد.

وی در ادامه به برگزاری جلسات اداری در این شهرستان و زمان آن اشاره کرد و افزود: جلساتی که برگزار می‌شود باید در ساعات غیر اداری باشد که از زمان بیشترین بهره را ببریم و بتوانیم وقت بیشتری برای کارهای مردم و حل مشکلات آنها داشته باشیم و جلسات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بیشترین بازخورد و نتیجه مثبت را داشته باشد.

سیاوش در ادامه بیان کرد: کارهای فرهنگی زیادی در این شهرستان توسط دستگاه‌های مختلف انجام شده و یکی از کارهای فرهنگی تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و نتایج آن بود که اگر مطالبی در این زمینه بیان نمی‌شود دلیل بر انجام ندادن کارها نیست.

فرماندار شهرستان بهمئی به بحث بودجه فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای کار فرهنگی دائم از بودجه سخن می‌گوییم چراکه عادت به لقمه آماده کرده‌ایم و در کار فرهنگی به این آگاهی نرسیده‌ایم که باید از خود نیز هزینه کنیم.

وی به برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان و در بهمئی اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های فرهنگی که در ماه رمضان خواهیم داشت برگزاری نماز در پارک، دعای افتتاح بعد از افطار، دعای کمیل، توزیع بسته‌های افطاری در دستگاه‌ها، شبی با قرآن و مسابقات قرآن است.

فرماندار بهمئی تأکید کرد: ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان موظف هستند پیرامون برکات و حسنات ماه مبارک رمضان اطلاع‌رسانی کرده و کسانی را که در انظار عمومی بدون دلیل اقدام به روزه‌خواری می‌کنند را راهنمایی و ارشاد و در صورت مقاومت به مراجع ذی‌صلاح معرفی کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول