اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مهاباد در مجلس:

سرمایه‌گذاران مهاجر به کشور دعوت شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: سرمایه‌گذارانی که از کشور مهاجرت کرده‌اند برای همکاری دعوت شوند.

سرمایه‌گذاران مهاجر به کشور دعوت شوند

عثمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری جوانان باید بیشتر کار شده و برنامه‌ریزی صورت بگیرد لذا برای محقق‌شدن این موضوع باید بیش از پیش برنامه‌ر‌یزی و سیاستگذاری صورت بگیرد.

وی بر لزوم دعوت از سرمایه‌گزاران تاکید کرد و گفت: باید سرمایه‌گذارانی که از این شهرستان یا این کشور مهاجرت کرده و در خارج موطن گزیده‌اند دوباره دعوت به همکاری شده و با مشارکت آنها طرح‌های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی، تولیدی و... راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری باید بیش از پیش بسترسازی صورت بگیرد،‌ ادامه داد: می‌توان از طریق حمایت سرمایه‌گذاران نسبت به توسعه اماکن ورزشی، واحدهای صنعتی، فضاهای آموزشی نیز اهتمام کرد ولی این امر در سایه همدلی بیشتر و نزدیکتر مقامات محقق خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه باید در راستای ایجاد فضای باز جهت فعالیت‌های جوانان اهتمام شود، اضافه کرد: جوانان یکی از اقشار تاثیرگذار و تحول‌آفرین در جامعه قلمداد می‌شوند پس باید برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آنها اهتمام شود چرا که در این صورت از خطر آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در امان می‌مانند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی به تشکیل انجمن، اتحادیه و تعاونی برای پیشبرد اهداف آنها در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید ضمن بهره‌مندی از حضور کارشناسان نسبت به استفاده از قابلیت‌ها، پیشنهادها و خواسته‌های قشر جوان نیز بیشتر از سابق توجه شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول