اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

طرح تشدید نظارت بهداشتی در فردوس آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

طرح تشدید نظارت بهداشتی در فردوس آغاز شد

جواد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی از 31 تیرماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی گفت: با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در این ایام، اکیپ‌های ثابت و سیار بر اماکن مختلف سطح شهرستان نظارت می‌کنند.

رئیس دامپزشکی فردوس هدف از اجرای طرح تشدید بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان را حفظ سلامت مصرف‌کنندگان عنوان کرد و افزود: شبکه‌ دامپزشکی شهرستان فردوس در ایام ماه مبارک رمضان طی دو نوبت کاری و همچنین در ایام تعطیل از مراکز تولید، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده‌های خام دامی بازدید می‌کند.

اسماعیلی تصریح کرد: در این طرح از مراکز مختلف سطح شهرستان شامل کشتارگاه‌ها، خودروهای حمل، قصابی‌ها، مراکز عرضه مرغ‌ و ماهی، تخم‌مرغ ‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، کبابی‌ها، آشپزخانه‌ها و کافه‌های بین راهی بازدید می‌شود.

وی با اشاره به وجود بیماری‌های مشترک که ریشه در مصرف فرآورده‌های خام دامی آلوده و غیربهداشتی دارد، تصریح کرد: مردم باید برای حفظ سلامت خود فرآورده‌های خام دامی را از مراکز عرضه مجاز و مورد تأیید دامپزشکی تهیه کنند تا با مشکل بهداشتی مواجه نشوند.

رئیس شبکه دامپزشکی فردوس از تمامی شهروندان خواست تا هرگونه موارد تخلف بهداشتی در ارتباط با تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های دامی را به شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول