اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

843 تن عدس از اراضی چهارمحال و بختیاری برداشت شد

خبرگزاری فارس: مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برداشت 843 تن عدس از اراضی این استان خبر داد.

843 تن عدس از اراضی چهارمحال و بختیاری برداشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود میرزایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این سازمان اظهار داشت: در سال جاری 375 هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری زیر کشت عدس رفته است.

وی افزود: از این تعداد سطح زیر کشت عدس در این استان 360 هکتار آن در شهرستان لردگان بوده و مابقی آن نیز در شهرستان کیار بوده است.

میرزایی بیان کرد: عدس کاشت شده در استان چهارمحال و بختیاری بیشتر عدس محلی، کوهین قزوین و کیمیا است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برداشت عدس از نیمه دوم خردادماه در این استان آغاز شده است، گفت: در حال حاضر با پایان یافتن برداشت عدس در این استان 843 تن عدس از اراضی این استان برداشت شده است.

وی با بیان اینکه برداشت عدس در اراضی استان چهارمحال و بختیاری کاملا به صورت دستی انجام شده است، گفت: برداشت 843 تن عدس در سال جاری مطلوب است.

میرزایی با اشاره به طرح توسعه کشاورزی در سطح این استان و کشور گفت: این طرح به خوبی در این استان در حال اجراست و امیدوارم این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند در رشد و ارتقای کمی و کیفی محصولات کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری موثر باشد.

وی گفت: در استان چهارمحال و بختیاری شرایط لازم برای بالابردن سطح زیر کشت محصولات کشاورزی وجود دارد که مسئولان استانی و کشوری باید در این زمینه به این استان توجه جدی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول