اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تهدید امیر مکه صورت می‌گیرد؛

برگزاری باشکوه مراسم برائت از مشرکین در حج تمتع

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: با وجود تهدید امیر مکه اما مراسم برائت از مشرکین در حج تمتع باشکوه برگزار می‌شود.

برگزاری باشکوه مراسم برائت از مشرکین در حج تمتع
مسعود مجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با سخنان امیر منطقه مکه و رئیس کمیته مرکزی حج که در کنفرانسی خبری اعلام کرد که ما هر سال می‌شنویم که کسانی مدعی برگزاری تظاهراتی در حج می‌شوند و بر این اساس این کشور (عربستان سعودی) برای رفاه و آرامش و امنیت حجاج تلاش می‌کند و اجازه نمی‌دهد چیزی آرامش حج را بر هم بزند یا آشوب یا اغتشاشی در موسم حج یا غیر آن ایجاد شود، اظهار داشت: مراسم برائت از مشرکان حج تمتع امسال همانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی افزود: بر این اساس مراسم برائت از مشرکان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در موسم حج تمتع امسال برگزار می‌شود.
مجردی ادامه داد: علاوه بر مراسم برائت ازمشرکان، مراسم دعایی کمیل نیز در حال حاضر و از زمان ورود حجاج به مدینه برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه آخرین پرواز حجاج استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی فردا از فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد فردا ساعت 18و50 دقیقه به مقصد عربستان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تاکنون بیش از 11 هزار نفر از حجاج خراسانی وارد عربستان شده‌اند.
مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه حجاج خراسانی مدینه قبل هستند، ادامه داد: با انجام آخرین پرواز حدود 12هزار نفر از حجاج استان‌های خراسان وارد عربستان می‌شوند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول