اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختلاف قیمت مربوط به کیفیت محل اقامت کاروان‌هاست

آقایی: واجدان شرایط تشرف به حج تمتع یک هفته فرصت دارند

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی گفت: واجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال در مرحله نخست یک هفته مهلت برای انتخاب کاروان و ثبت‌نام دارند.

آقایی: واجدان شرایط تشرف به حج تمتع یک هفته فرصت دارند

مرتضی آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد:  ودیعه‌گذارانی که تا تاریخ 20 مرداد سال 84 اقدام به دریافت فیش و ودیعه‌گذاری در شعب بانک ملی کرده‌اند از 17 تا 24 فروردین فرصت دارند تا نسبت به انتخاب کاروان و ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: اسامی و آدرس کاروان‌های مجاز به ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی حج و زیارت آذربایجان‌شرقی به آدرس http://www.hajazs.ir / و روزنامه‌های کثیرالانتشار استان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

آقایی با اشاره به ودیعه‌گذاری متقاضیان تا تاریخ یاد شده گفت: اختلاف قیمت برای ثبت‌نام که بین 47 میلیون و 393 هزار ریال تا 56 میلیون و 893 هزار متغیر خواهد بود مربوط به کیفیت محل اقامت تعیین شده برای کاروان‌ها است.

وی از متقاضیان تشرف به حج تمتع امسال خواست تا 15 تیر نسبت به دریافت گذرنامه بین‌المللی انفرادی اقدام کنند و خاطرنشان کرد: دارندگان گذرنامه نیز توجه کنند که گذرنامه‌هایشان حداقل باید تا پایان فروردین سال 92 اعتبار داشته باشد.

آقایی ظرفیت اولیه اختصاصی برای استان را 3 هزار نفر عنوان کرد و گفت: ظرفیت در نظر گرفته شده برای آذربایجان‌شرقی با توجه به ثبت‌نام حدودا این تعداد تا تاریخ یاد شده در بانک عامل است و در صورت وجود متقاضی قابل افزایش خواهد بود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت یاد شده در مراحل بعدی نسبت به ثبت‌نام ودیعه‌گذاران تاریخ‌های بعدی نیز اقدام خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود حجاج حج تمتع امسال از اوائل مهر امسال به این سفر معنوی اعزام شوند که حجاج اعزامی از استان همگی مدینه قبل بوده و در بدو تشرف به مدینه منوره مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول