اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بهزیستی

58 واحد مسکونی مددجویی در خدابنده افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته بهزیستی 58 واحد مسکونی مددجویان در شهرستان خدابنده افتتاح و به خانواده‌های مددجویان واجد شرایط تحویل شد.

58 واحد مسکونی مددجویی در خدابنده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تأمین مسکن مددجویان در رفع دغدغه‌های زندگی آنها و در کنار مشکلاتی که دارند از اهم سیاست‌های سازمان بهزیستی است.

عباس‌علی خلدی با اشاره به فعالیت‌های متنوع بهزیستی افزود: لازمه تحقق فعالیت‌ها کمک مسئولان به جامعه هدف بهزیستی است.

وی زیربنای هر واحد مسکونی مددجوئی را 50 متر مربع عنوان کرد و اظهار داشت: 58 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خدابنده با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 320 میلیون ریال احداث شده است.

این مقام مسئول که در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع حمایتی بهزیستی خدابنده سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: ساخت مجتمع‌های توانبخشی گامی است در راستای بازتوانی و کمک به معلولان و اشخاصی که نیاز به توانبخشی دارند.

وی با تقدیر از شهردار خدابنده در مورد اهدای زمین این مجتمع تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و در زیر بنای 800 مترمربعی احداث می‌شود که اعتبار ساخت آن بیش از 4 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، آخرین افتتاح شهرستان خدابنده در هفته بهزیستی افتتاح اولین گروه همیار معلولین با اعتباری بالغ بر 110 میلیون ریال بود، که هفت معلول جسمی و حرکتی به طور مستقیم در آن مشغول فعالیت در زمینه خیاطی شدند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول