اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی ارزوئیه‌ عنوان کرد

ایمن‌سازی 3 هزار رأس دام سنگین در ارزوئیه

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی ارزوئیه گفت: 3 هزار رأس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی در شهرستان ارزوئیه واکسینه شده‌اند.

ایمن‌سازی 3 هزار رأس دام سنگین در ارزوئیه

مرضیه صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزوئیه اظهار داشت: فاز اول واکسیناسیون و ایمن‌سازی علیه بیماری تب برفکی در 3 هزار رأس دام سنگین از پنجم تیر ماه ‌سال جاری آغاز شده و اکنون رو به اتمام است.

‌وی بیان داشت: تا‌کنون 2 هزار و 525 رأس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی در شهرستان ارزوئیه ایمن‌سازی شده‌اند.

صادقی گفت: در نشست‌های متعددی که با شوراها و دامداران مناطق خاص داشته‌ایم به اهمیت واکسن تب برفکی در پیشگیری از خسارات و تلفات ناشی‌ از این بیماری پی برده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از دامداران تقاضا شده بود که در صورت مشاهده هر‌گونه علائم مشکوک ‌مراتب را به اداره دامپزشکی گزارش دهند تا اکیپ‌های واکسیناتور اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ارزوئیه‌ با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی‌ طی ‌ماه مبارک رمضان ابراز داشت: این طرح از 31 تیر ماه تا 28 مرداد ماه جاری از ساعت هشت صبح تا 20 در قالب دو اکیپ ثابت و سیار ادامه دارد.

صادقی بیان داشت: در این طرح ‌2 مورد قصابی‌، 15 مرکز توزیع فرآورده خام دامی و 10 رستوران و کبابی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به آلودگی‌های موجود از همشهریان خواست تا برای خرید هر‌گونه فرآورده خام دامی به مراکز مجاز و زیر نظارت دامپزشکی مراجعه کنند و در صورت برخورد با هر‌گونه تخلف بهداشتی مراتب را به شماره‌های 4720380 و 4721742 شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول