اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی سال 89 اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی

اداره ورزش و جوانان تبریز برتر شد

خبرگزاری فارس: در ارزیابی سال 89 اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در بین 20 شهرستان برترین شد.

اداره ورزش و جوانان تبریز برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، در جلسه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها که در تبریز برگزار شد ادارات ورزش و جوانان تبریز عنوان شهرستان ویژه در عملکرد را به خود اختصاص داد.
همچنین اداره ورزش و جوانان میانه در شاخص‌های ورزشی و امتیازات ورزشی، اداری، مالی و عمرانی از سوی معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی و معاونت ورزشی با 659 اول شد.
شهرستان سراب با 618 امتیاز و اهر با 611 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
شهرستان‌های بستان‌آباد، ملکان، جلفا، مرند، مراغه، اسکو و بناب در جایگاه‌های چهارم تا دهم جای گرفتند.
سید محمد شروین اسبقیان در جلسه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها افزود: توجه ویژه به ورزش شهرستان‌ها و روستا‌ها نیاز اصلی ورزشی استان بوده و رویکرد فعالیت‌های مدیریتی ورزش و جوانان توجه ویژه به ورزش شهرستان‌هاست زیرا رشد و توسعه ورزش شهرستان‌ها عامل مهم و انکارناپذیر در تعالی ورزش استان و رسیدن به عنوان سه استان برتر در عرصه کشور است.
وی گفت: بر اساس این سند راهبردی برای پیشرفت ورزش استان در پنج سال آتی برنامه‌ریزی شده و زمینه‌های مختلف از جمله ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، توسعه ساختار تشکیلاتی و منابع انسانی مدنظر قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در 30 سال گذشته خدماتی که در ورزش انجام گرفته بی‌نظیر بوده و در این میان خدمات دولت نهم و دهم قابل عرضه در سطح بین‌المللی است، افزود: به عنوان مثال هم اکنون در آذربایجان‌شرقی 59 پروژه نیمه تمام ورزشی در دست اجراست که با افتتاح آنها، سرانه ورزشی رشد مناسبی خواهد داشت و تا پایان برنامه پنجم توسعه  به سرانه یک متر مربع فضای ورزشی برای هر فرد استان دست خواهیم یافت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول