اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه ورزش؛

اداره ورزش و جوانان کرج تشکیل شد‌

خبرگزاری فارس: اداره کل ورزش و جوانان ‌کرج با استقرار کارکنان در ساختمان بازسازی شده مجموعه ورزشی استقلال این شهرستان به طور رسمی کار خود را آغاز کرد تا کلانشهر کرج نیز پس تشکیل استان البرز صاحب ساختار اداری و هویتی مستقل در این حوزه باشد.

اداره ورزش و جوانان کرج تشکیل شد‌
جانشین مدیر کل در امور ورزش و جوانان شهرستان کرج که امروز با خبرنگار فارس در کرج گفت‌وگو می‌کرد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از تشکیل استان البرز و اختصاص امکانات موجود به اداره کل ورزش و جوانان این استان، راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج با هدف رسیدگی به امورات ورزشی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
علی کربلایی تصریح کرد: پس از انجام مکاتبات لازم با وزارت ورزش و همچنین فرمانداری کرج مجوز راه‌اندازی این اداره کل صادر و اقدامات لازم برای راه‌اندازی رسمی آن آغاز شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته این مهم به سرانجام رسید و پس از بازسازی ساختمان  سابق تربیت بدنی در مجموعه استقلال ‌و تجهیز اتاق‌های کار به شکل رسمی از روز گذشته فعالیت اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرج آغاز شد.
این مسئول ورزشی ادامه داد: در حال حاضر تعداد هفت نفر کار خود را به عنوان کارکنان این اداره شروع کرده‌اند که طی روزهای آینده به تعدادشان ‌افزوده خواهد شد و کادر اداری ما تکمیل می‌شود تا خدمات‌رسانی به مراجعین شکل بهتری پیدا کند.
کربلایی تشکیل هیئت‌های ورزشی در کرج را یکی از اولویت‌های نخست این اداره و مسئولان ورزشی شهرستان فوق توصیف کرد و گفت:  شهرستان کرج به عنوان بزرگترین شهر و همچنین مرکز استان باید هر چه سریع‌تر جایگاه خود را در ورزش استان پیدا کند و لذا در تلاشیم با راه‌اندازی این هیئت‌ها و معرفی مسئولان آنها زمینه ساماندهی ورزش کرج را فراهم کنیم.
وی در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد: اعتبارات اختصاص یافته به ورزش کرج در سال جاری عمرانی بوده و لذا مکاتباتی با فرمانداری کرج داشته‌ایم تا با جذب اعتبارات جاری امکانات اداری ورزش شهرستان را افزایش دهیم که امیدوارم هر چه سریعتر محقق شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول