اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دهه فجر

برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی به مناسبت دهه فجر را اعلام کرد.

برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان ‌شرقی، سید محمد شروین اسبقیان گفت: در دهه فجر سال 90 علاوه بر افتتاح 22 پروژه عمرانی و ورزشی در سطح استان، برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در تمام بخش‌ها، روستاها و شهرها برگزار خواهد شد.

وی افزود: نقش ورزشکاران و قهرمانان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و هرگز از اذهان تاریخی مردم کشور پاک نخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی تصریح کرد: امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش استان را تثبیت کرده و در ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی را متبلور کند.

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما باید بر این باشد که برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر به خوبی برگزار شود و حضور جامعه ورزشی در برنامه‌های دهه مبارک فجر نشان از اهمیت این ایام دارد و به شکوه و عظمت آن می‌افزاید.

اسبقیان تصریح کرد: باید کوشید برنامه‌های دهه مبارک فجر در تمام سطح‌ها حتی در بخش‌ها و روستاها به خوبی برگزار شود و شوراها و دهیاران نیز می‌توانند در بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها کمک فراوان کنند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش نیز باید تمام توان و ظرفیت خود را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر به کار گیرد و آشنا کردن دانش‌آموزان با رویدادهای انقلاب اسلامی و نحوه پیروزی آن از نکاتی است که آموزش و پرورش باید در این امر اهتمام بیشتری داشته باشد.

اسبقیان برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر را بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی دانست.

وی افزود: با کیفی‌سازی و پرمحتوا کردن برنامه‌های دهه فجر، باید قدرت اثربخشی این برنامه‌ها به ‌ویژه در نسل جوان را بالا برد.

اسبقیان تصریح کرد: دهه فجر یادآور مبارزات مردم قهرمان ایران از یوغ استبداد حکومت 2500 ساله ستم‌شاهی و پیروزی شکوهمند انقلابی اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: 12 بهمن ماه در شهادت امام حسن عسگری (ع) در روز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است که اجرای مراسم باستانی در پارک ائل‌گلی تبریز، برگزاری دوره آموزشی تغذیه ورزشکاران در بستان‌آباد برگزاری مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور به میزبانی تبریز در سالن ستارخان برگزار خواهد شد.

اسبقیان افزود: 13 بهمن ماه در روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت برگزاری دوره آموزشی طراحی و برنامه‌ریزی تمرینی در شبستر، حضور جوانان و ورزشکاران سطح استان در گلزار شهدای تبریز در وادی رحمت همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا در سراسر استان از برنامه‌های این اداره خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار داشت: در روز 14 بهمن ماه روز فناوری فضایی انقلاب اسلامی، انتظار فرج، حاکمیت جهانی اسلام و استکبارستیزی، برگزاری همایش عمومی (کوه‌روی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ...) در 20 شهرستان استان، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری استان در 9 رشته ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان و تجلیل از قهرمانان ورزشی استان که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند، برگزار خواهد شد.

اسبقیان در ادامه گفت: روز شنبه 15بهمن ماه در روز انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی، برگزاری دوره توجیهی ورزش صبحگاهی، 16 بهمن ماه روز وحدت، انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت امت اسلامی برگزاری دوره آموزشی طراحی و برنامه‌ریزی تمرینی در هشترود و میانه برگزار می‌شود و از جانبازان با حضور مسئولان استانی در بیمارستان فجر تبریز عیادت خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول