اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رسم یک سنت پسندیده

اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از پیشکسوتان ورزش تجلیل کرد

خبرگزاری فارس: اداره ‌کل ورزش وجوانان استان خراسان‌رضوی به رسم یک سنت نیک و پسندیده از پیشکسوتان ورزش استان تجلیل و قدردانی کرد.

اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از پیشکسوتان ورزش تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد اداره‌ کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره‌ کل واقع در بلوار فردوسی از پیشکسوتان و قهرمانان سابق استان تجلیل و با اهدای هدایایی قدردانی کرد.

در این مراسم که جمع زیادی از پیشکسوتان و قهرمانان دیروز ورزش کشور و استان خراسان‌رضوی حضور داشتند، اکبر هاشمی‌جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در سخنانی از پیشکسوتان به عنوان قهرمان واقعی ورزش یاد کرد.

وی تصریح کرد: همه ما مدیون پیشکسوتان و قهرمانان دیروز استان هستیم و باید این بزرگواران را تکریم و از تلاش‌های آنها قدردانی کنیم تا برای جوانان و نوجوانان الگو شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه استفاده از تجارت این بزرگواران به ورزش کمک بسیاری کرده است، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوان که آینده‌سازان این کشور هستند باید این قهرمانان را الگوی خویش قرار دهند تا بتوانند پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در آورند.

در این مراسم از پیشکسوتان و قهرمانان سابق تمامی رشته‌‌های ورزشی نظیر فوتبال، بسکتبال، بوکس، دوچرخه‌‌سواری، آمادگی ‌جسمانی، دو و میدانی، کشتی و سایر رشته‌ها تجلیل و قدردانی شد.

از نکات جالب این مراسم دیدار و دیده‌بوسی بسیاری از قهرمانان و پیشکسوتان دیروز ورزش استان بود که پس از مدت‌ها و به همت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گرد هم آمده بودند و دیداری تازه کردند.

بسیاری از پیشکسوتان و قهرمانان سابق استان از این اقدام مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی قدردانی و تشکر کردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول