اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی؛

همکاری اداره کل امور عشایر و ورزش و جوانان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: همکاری اداره کل امور عشایر و ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری جشنواره و ساخت زیرساخت‌های ورزش توسعه می‌یابد.

همکاری اداره کل امور عشایر و ورزش و جوانان توسعه می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، محمدحسین آل‌هاشم مدیر کل امور عشایر استان با مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی دیدار کرد.
در این دیدار که معاونان اداره ورزش و جوانان و امور عشایر نیز حضور داشتند بر برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مشترک ورزشی تاکید شد.
در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: از تمام ظرفیت ورزش عشایری شهرستان‌ها باید استفاده شود چون شهرستان‌ها ظرفیت بالایی در ورزش عشایری دارند.
سید محمدشروین اسبقیان اظهار داشت: ورزش عشایری وسعت زیادی دارد و برای ورزش استان مهم و حیاتی است، باید در راه خدمت به ورزش روستاییان و عشایر تلاش و کوشش کرد.
وی افزود: باید ساختار و فضای مناسب برای ورزش کردن روستاییان زحمتکش و عشایر غیور و این حافظان مرزها ایجاد کرد. 
اسبقیان بیان کرد: استعدادهای ناب و خوب با ظرفیت بالا در نزد عشایر غیور وجود دارد و دهیاری و شوراها در واگذاری زمین به ورزش پیشتاز هستند و می‌توان با اعتبار اندک مجموعه‌های ورزشی روباز برای روستاییان ساخت. 
وی، در خصوص مصوبات سفرهای استانی دولت در توجه به ورزش روستایی و عشایری گفت: دستاورد سه دور سفر دکتر محمود احمد‌ی‌نژاد به استان در بخش روستایی ساخت 63 طرح ورزشی روستایی شامل سالن‌های ورزشی چندمنظوره بود که در تاریخ ورزش استان و حتی کشور بی‌سابقه بوده و موجبات افزایش بی‌نظیر در سرانه ورزش روستایی شد.
در این دیدار مقرر شد مکاتبات لازم با بنیاد مسکن و شهرسازی استان در خصوص واگذاری زمین به اداره ورزش و جوانان در شهرستان کلیبر برای برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان که همه ساله به میزبانی شهرستان کلیبر برگزار می‌شود، انجام گیرد.
انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول