اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در سطح استان اصفهان محقق شد

کسب رتبه نخست آموزشی اداره ورزش و جوانان کاشان

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و امور باشگاه‌های ورزشی شهرستان کاشان گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان سال گذشته در استان اصفهان رتبه نخست آموزش را به خود اختصاص داده است.

کسب رتبه نخست آموزشی اداره ورزش و جوانان کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین ذرّاتی بعد‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان سال گذشته با برگزاری 16 کارگاه آموزشی، هشت دوره کلاس مربیگری، هفت دوره کلاس داوری، هفت همایش و 15 استاژ (بازآموزی) به‌همراه کسب ارتقا در رشته ورزش‌های رزمی توانست رتبه نخست آموزش در استان اصفهان را کسب کند.

وی افزود: شهرستان کاشان در مجموع با یک‌هزار و 270  امتیاز رتبه نخست استان را کسب کرد و بعد از شهرستان کاشان، اصفهان با 20 امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار گرفت.

به گفته وی در سال گذشته، 2 هزار نفر ـ ساعت در کلاس‌های آموزشی که توسط کمیته آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان برگزار شد، شرکت کرده‌اند.

مسئول آموزش و امور باشگاه‌های ورزشی شهرستان کاشان، تغییر رویکرد سنتی به علمی ورزش را یکی از راه‌های پیشرفت ورزش اعلام کرد و گفت: مربیان ورزش نیز باید با فراگیری علوم و فنون جدید ورزش از آخرین اطلاعات علمی ورزش در برنامه‌های ورزشی خود استفاده کنند.

ذرّاتی، کار با دستگاه‌های ورزشی را از جدیدترین و  مهمترین برنامه‌های کمیته آموزش بعد از برگزاری کارگاه‌های آموزشی دانست و بیان داشت: این برنامه نیز بر اساس نیازهای مهم ورزش شهرستان انجام می‌شود.

به گفته وی، بعد از بررسی نیازهای ورزش کاشان و اولویت‌بندی آن این برنامه‌ها بر اساس اولویت‌ها به مرور طی سال برگزار می‌شود.

مسئول آموزش و امور باشگاه‌های ورزشی شهرستان کاشان، برگزاری همایش ضرورت ورزش و بازی برای کودکان در خردادماه سال‌جاری را یکی از مهمترین برنامه‌های این کمیته اعلام کرد و گفت: این همایش با هدف آگاهی اولیای دانش‌آموزان برای ثبت‌نام کودکان خود در کلاس‌های ورزشی در تعطیلات تابستانی در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول