اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع به اجرای طرح پزشک خانواده

مردم جهرم از 15 شعبان ویزیت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی طرح پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با آغاز اجرای طرح پزشک خانواده، مردم جهرم از 15 شعبان ویزیت می‌شوند.

مردم جهرم از 15 شعبان ویزیت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی مصلی‌نژاد بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه پزشک خانواده تحولی نو و عدالتی همگانی در نظام سلامت است، اظهار داشت: از ملزومات پیشبرد طرح پزشک خانواده، مشارکت و همکاری مردم و سایر نهادهاست.

مدیر اجرایی طرح پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: بیش از 60 پزشک عمومی در راستای اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در حال ثبت نام مردم در جهرم هستند.

وی از انعقاد قرارداد 28 پزشک عمومی مطب‌دار در جهرم برای همکاری در برنامه پزشک خانواده شهری خبر داد و بیان کرد: این پزشکان عمومی در مطب‌های خود از مردم ثبت‌نام می‌کنند.

مصلی‌نژاد افزود: 32 پزشک نیز در بخش دولتی یعنی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای ثبت نام از مردم مستقر شده‌اند.

مدیر اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: 10 درمانگاه نیز در جهرم قرارداد بسته‌اند که در هر درمانگاه بین یک تا چهار پزشک خانواده از مردم ثبت‌نام می‌کنند.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری پزشکان بخش خصوصی در راستای اجرای طرح پزشک خانواده در مرحله ثبت نام گفت: حضور پزشکان بخش خصوصی با این گستردگی برای مجموعه قابل پیش‌بینی نبود.

مصلی‌نژاد همچنین از پیشرفت رو به رشد ثبت نام در سطح جهرم خبر داد و تصریح کرد: این طرح از بیستم خرداد ماه گذشته در جهرم شروع شده است که از زمان آغاز تاکنون نزدیک به 45 درصد خانوارهای زیر پوشش ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان جهرم حدود 30 هزار و 482 خانوار وجود دارد که از این تعداد بیش از 13 هزار و 700 نفر ثبت نام کرده‌اند.

مدیر اجرایی طرح پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی جهرم  همچنین بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان‌های بیمه‌گر تاکنون یک‌هزار و 155 دفترچه بیمه ایرانیان برای افراد فاقد بیمه صادر شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول