اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری:

تأیید نسخ بیمه به داروخانه‌های چهارمحال و بختیاری واگذار شد

خبرگزاری فارس: معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تأیید نسخ بیمه در سطح داروخانه‌های این استان از امروز اجرا می‌شود.

تأیید نسخ بیمه به داروخانه‌های چهارمحال و بختیاری واگذار شد

جواد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در فاز نخست اجرای این طرح داروخانه‌هایی که بیشترین تعداد مراجعه‌کننده را داشته‌ و از لحاظ رعایت قوانین بیشترین همکاری را با اداره‌کل بیمه این استان داشته‌اند، تحت آموزش لازم قرار گرفتند.

وی افزود: در فاز نخست این طرح کارکنان یک باب داروخانه در لردگان، یک باب داروخانه در بروجن، یک باب داروخانه در فارسان و سه باب داروخانه در شهرکرد، آموزش لازم را فرا گرفته و آماده ارائه خدمت هستند.

حیدری ادامه داد: از امروز تمام مردم این استان می‎توانند حتی در ساعات خارج از وقت اداری نسبت به تأیید نسخ خود با رعایت ضوابط مربوط اقدام کنند.

معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به علت مهیا نبودن بستر مناسب در شهرستان اردل، در حال حاضر شرایط و امکان واگذاری مهیا نیست و در صورت آمادگی، این شهرستان نیز خدمت ارائه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که در فاز نخست و در روند اجرایی این طرح مشکلی ایجاد نشود و رضایت بیمه‌شدگان نیز از این طرح به همگان ثابت شود، فاز دوم تا شش ماه آینده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول