اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

اجرای طرح بیمه زائران در 200 امامزاده اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای نخستین بار طرح بیمه زائران در 200 امامزاده شاخص موجود در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

اجرای طرح بیمه زائران در 200 امامزاده اصفهان

حجت‌الاسلام محمد قدوسی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بیمه زائران در مقابل خطرات و حوادث احتمالی امری ضروری است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری زائران موجود در سطح بقاع متبرکه و امامزاده‌های شاخص موجود در سطح استان بیمه شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت وقوع حادثه‌ای در بقاع متبرکه زائران باید در مقابل حوادث احتمالی بیمه باشند، ادامه داد: در سال جاری برای بیمه زائران در هر یک از بقاع متبرکه شاخص موجود در سطح استان حدود 400 هزار تومان اختصاص داده شده است.

رئیس اداره بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه زمینه‌های حضور زائران در سطح بقاع متبرکه باید فراهم شود، تصریح کرد: با توجه به ایجاد خطر و حادثه در سطح بقاع متبرکه برای زائران برای نخستین بار طرح بیمه زائران در 200 امامزاده شاخص موجود در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این طرح در سراسر کشور اجرا شده است و یا تنها به اصفهان اختصاص دارد، اضافه کرد: از اجرای این طرح در بقاع متبرکه موجود در سطح کشور اطلاعی ندارم اما اوقاف و امور خیریه استان در نظر دارد که این طرح را در تمام بقاع متبرکه استان اجرا کند.

قدوسی‌پور با بیان اینکه جذب حداکثر زائران در سطح بقاع متبرکه برای استفاده از برنامه‌های فرهنگی موجود در این اماکن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود، تاکید کرد: اجرای طرح بیمه یکی از تسهیلاتی است که در بقاع متبرکه استان برای جذب زائران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول