اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه آمل خبر داد

پیشرفت 50 درصدی طرح جامع امامزاده عبدالله(ع) آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه آمل از پیشرفت بیش از 50 درصدی طرح جامع آستانه امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی طرح جامع امامزاده عبدالله(ع) آمل

حجت‌الاسلام حسین مهدیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: آستانه امامزاده عبدالله(ع) آمل یکی از امامزادگان شاخص استان مازندران و شمال کشور است که در نیمه رمضان سال 1388 همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) کلنگ بازسازی آن با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان یکی از امامزادگان طرح جامع به زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

این مسئول با اعلام اینکه طرح جامع آستانه امامزاده عبدالله(ع) آمل کار بزرگی در کیفیت و کمیت محسوب می‌شود، یادآور شد: در مقاطعی کار ساخت آن با کندی پیش می‌رفت، ولی هم‌اکنون کار سقف و تاسیسات آن به اتمام رسیده و گلدسته‌های حرم نیز نصب شده است.

مهدیان با اعلام اینکه روز به روز شاهد پیشرفت این طرح بزرگ با مشارکت همه‌جانبه مردم و خیران هستیم، تصریح کرد:‌ بیش از 50 درصد ساخت حرم در فاز نخست آن پیشرفت داشته که مساحت حرم 2 هزار و 300 متر بوده که با احتساب فضای رواق به 2 هزار و 500 متر می‌رسد.

وی با بیان اینکه 98 امامزاده در این شهرستان وجود دارد، گفت: بازسازی و ساخت پنج آستانه امامزاده‌گان محمد سنگچال، عالی کیا سلطان و امامزاده محمد نوگردن، امامزاده خضر در شهر آمل و امامزادگان سید رضی و سید ذوالفقار روستای آهنگرکلا بخش دابودشت در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه آمل در پایان اذعان داشت: در سال گذشته نیز بازسازی هفت امامزاده این شهرستان را برعهده داشتیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول