اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

شیفت شب در کتابخانه بشارت رامهرمز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامهرمز گفت: کتابخانه بشارت شهرستان رامهرمز در ایام ماه مبارک رمضان در نوبت کاری شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شیفت شب در کتابخانه بشارت رامهرمز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، عبدالکریم سالمی اظهار داشت: با توجه به این‌که بسیاری از افراد به صورت شبانه نیز از امکانات کتابخانه مرکزی رامهرمز استفاده می‌کنند، این تصمیم اتخاذ شده است.

وی افزود: ساخت سالن مطالعه دوم مخصوص خواهران این کتابخانه نیز در مراحل پایانی قرار دارد و در ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

سالمی با اشاره به ویژگی‌های این کتابخانه گفت: کتابخانه عمومی بشارت با مساحت 320 متر مربع در سال 1376 تأسیس شده و اکنون 2 هزار و 900 نفر در این کتابخانه عضویت دارند و 18 هزار جلد کتاب در بخش‌های مختلف این کتابخانه قرار داده شده است.

وی همچنین از فعالیت کانون ادبی کتابخانه بشارت خبر داد و یادآور شد: یکشنبه هر هفته جلسه نقد و بررسی مجموعه اشعار و داستان‌های شعرا و نویسندگان شهرستان از ساعت 15 تا 17 در این کتابخانه برگزار می‌شود.

سالمی اظهار کرد: این کتابخانه دارای بخش مخزن کتاب، بخش مرجع، طرح «کتاب من» و نمایه نشریات است. همچنین بخش تخصصی کودک و بخش اینترنت نیز پس از بهسازی به این کتابخانه اضافه شده است.

اکنون 3 باب کتابخانه در شهر رامهرمز و یک باب کتابخانه در روستای شهید رایگانی این شهرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول