اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر توزیع نامناسب مرغ

200 نفر در سیرجان بیکار شدند

خبرگزاری فارس: به دلیل کمبود و توزیع نامناسب مرغ توسط فروشندگان و توزیع‌‌کنندگان در شهرستان سیرجان، بیش از 200 نفر بیکار شدند.

200 نفر در سیرجان بیکار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، با کمبود مرغ و عدم توزیع نامناسب آن توسط فروشندگان و توزیع‌ کنندگان مرغ در شهرستان سیرجان بیش از 200 نفر بیکار شدند.

محمد قوامی معاون اتحادیه مرغ‌فروشان سیرجان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: قرار بود 120 فروشنده مرغ در سطح شهرستان سهمیه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

قوامی خاطرنشان کرد: مدت یک ماه است که هیچ اقدامی در این زمینه نشده و کارگرانی که در این فروشگاه‌ها به طور مستقیم مشغول به کار بودند، بیکار شدند و کسی هم جوابگو نیست.

وی بیان داشت: در صورت توزیع توسط فروشندگان دست دلالان هم کوتاه می‌شود و اکنون که نمایشگاه‌های طرح ضیافت در کانتینر و ماشین مرغ را عرضه می‌کنند با صف‌های طولانی مواجه هستیم.

قوامی عنوان کرد: برخی شهروندان به منظور دریافت مرغ چند نوبت با خانواده و دوستان در صف می‌ایستند و مرغ می‌خرند و در بازار آزاد با استفاده و سود خوبی می‌فروشند و فروشگاه‌های ما هم تعطیل شده‌ است.

وی تصریح کرد: مسئولان استان به فکر ما هم باشند، زیرا خانواده‌های ما مخارج سنگین زندگی را از شغل ما تأمین می‌کنند و هرج و مرج هم در بازار توزیع گسترده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول