اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

شهرداری دیگر یک ارگان خدماتی صرف نیست

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر دیگر شهرداری یک ارگان خدماتی نیست و یک سیستم اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و سیاسی محسوب می‌شود.

شهرداری دیگر یک ارگان خدماتی صرف نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در آئین بهره‌برداری از میدان و تقاطع غیر همسطح نهم دی و طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری منطقه 13 اظهار کرد: حیات شهرداری‌ها وابسته به مردم است، بودجه شهرداری از طریق مردم تأمین می‌شود و کارهایی که در شهرداری‌ها انجام می‌شود برای مردم و متعلق به آنها است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شهرداری یک ارگان خدماتی صرف نیست و یک سیستم اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و سیاسی محسوب می‌شود.

شهردار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌ها تصریح کرد: این پروژه‌ها در دوران تحریم به بهره‌برداری می‌رسد و به مردم تحویل داده می‌شود و این برای زنده نگه داشتن امید در بین مردم است.

وی در مورد نام‌گذاری این پروژه به نهم دی تاکید کرد: نهم دی ماه در تاریخ ماندگار شد و مردم برای دفاع از کشور، انقلاب، ولایت و ناامید کردن دشمنان به صحنه آمدند.

سقائیان‌نژاد در پایان اظهار کرد: هر ماه پروژه‌هایی به بهره‌برداری می‌رسد و هدف از افتتاح این پروژه‌ها این است که امید مردم به پاس واگذاری بخشی از برنامه‌ها و اهداف به شوراها و شهرداری تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول