اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

آذربایجان‌شرقی از برنامه توسعه خانه‌های بهداشت عقب است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: بر اساس جلسات کارشناسان استانداری و دانشگاه علوم پزشکی، استان آذربایجان‌شرقی از برنامه توسعه خانه‌های بهداشت عقب است.

آذربایجان‌شرقی از برنامه توسعه خانه‌های بهداشت عقب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مسعود سعادتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش مهربان در سخنانی تاریخ و عبرت از گذشته را برای تمام سیاستمداران ضروری عنوان کرد و افزود: یک سیاستمدار باید از تاریخ اطلاع داشته باشد و فردی که به عرصه سیاست وارد شده، اگر از تاریخ خبر نداشته باشد خیلی وقت‌ها خام و ناپخته عمل خواهد کرد.

فرماندار سراب، تاریخ را آینه عبرت عنوان کرد و گفت: با نگاهی به تاریخ گذشته را به یاد می‌آوریم که گذشتگان در کجا بودند و چه افرادی در کجا مسئولیت داشته‌اند و این کارها همانند تلنگری یاعث می‌شود که خودمان را گم نکنیم و متوجه باشیم که در کجا و کدام مسئولیت قرار گرفته‌ایم و چه مسئولیتی در قبال مردم داریم.

سعادتی با اشاره به اینکه نگاهمان به مسائل را باید بزرگوارانه و بزرگ‌منشانه کنیم، اظهار کرد: باید به این نکته توجه کنیم که عمران و آبادانی هر نقطه از ایران اسلامی به نقاط دیگر ضرر نمی‌رساند و عقب ماندن هر نقطه دیگر از کشور هیچ سودی برای مناطق دیگر ندارد.

فرماندار سراب تاکید کرد: مدیران به عنوان خواص جامعه نباید خود را درگیر مسائل ریز و کوچک کنند و مدیران شهرستان در مقابل تمام افراد شهرستان چه ساکن در شهرها و چه ساکن در روستاها به یک اندازه مسئولیت دارند و تمام شهرها و روستاها برای ما به یک اندازه اولویت دارند و عمران و آبادانی تمام شهرها و روستاها مهم است.

سعادتی با اشاره به گستردگی نیازها در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان‌های استان اظهار کرد: به دلیل گستردگی نیازها، اعتبارات اختصاص یافته به هیچ‌وجه جوابگو نیست.

فرماندار سراب با اشاره به پیشنهاد یک‌هزار میلیارد ریالی طرح و پروژه به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سراب برای سال 91 افزود: کل اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان سراب از محل اعتبارات تملک دارایی در سال 91 رقم 100 میلیارد ریال است.

وی گفت: اگر ما تنها به دنبال تخصیص این اعتبار باشیم نیاز به هیچ‌گونه زحمتی نیست و این اعتبار خود به خود تخصیص داده خواهد شد، اعتبارها براساس نیازها و پروژه‌های نیمه تمام تخصیص داده می‌شود که به هیچ‌وجه جوابگو نیست.

سعادتی به بحث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی مهربان اشاره کرده و اظهار کرد: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب معتقد است که با توجه به قولی که داده شده است این پروژه باید اجرا شود و در جلسه‌ای که کارشناسان استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص حضور داشتند، معتقد بودند که اولویت با خانه‌های بهداشت روستایی است چراکه استان به لحاظ خانه‌های بهداشتی از برنامه عقب است.

فرماندار سراب افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب از زبان این مسئولان قول می‌دهم که از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعاً در سال‌جاری تخریب و نوسازی مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مهربان از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

سعادتی با اشاره به اینکه مسکن مهر مهربان جزو نخستین پروژه‌هایی است که آغاز شده، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا پروژه مسکن مهر مهربان از حالت رکود خارج شود و اگر پیمانکار تا یک هفته عملیات اجرایی پروژه را دوباره آغاز نکند خلع‌ید شده و پیمانکار دیگری جایگزین خواهد شد.

فرماندار سراب افزود: 30 پروژه عمرانی از محل اعتبارات استانی در بخش مهربان در دست اجرا بوده که بخشی از آنها به افتتاح رسیده و بخشی نیز در دست اجراست.  

سعادتی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها، خدمات ارائه شده و کارهای صورت گرفته در مقابل نیازها اندک است، تاکید کرد: باید تلاش خود را مضاعف کنیم و در مقابل دینی که به مردم و شهدا داریم احساس مسئولیت کنیم.

فرماندار سراب با تشکر از زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی از آنها خواست که جدی‌تر، محکم‌تر و با نظر کارشناسی‌تر در کارهای خود جدی باشند و در جایی که حقوق مردم در میان است از خود گذشته و به نفع مردم کار کنند.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول